Alla inlägg under september 2019

Av Sören Larsen - 30 september 2019 17:39



Besök av Lasse & Anita Benny stannar här ett tag och hjälper mig.

 


 


Vi var på willys och handlade lite.

 


Upptrampat under peronträdet av hjoterna.


 


Har börjat att elda bort en det virke,...............................

  




Av Sören Larsen - 29 september 2019 20:02




Fixar till propellen som hade glidit ut en bitt.

 


 



Så är det Örnens tur för  lite städning.  


 


 


 


Det behövdes.

 


 


Får in vatten någonstans på mattan på förraresidan, torkar nu men ska försöka att hitta läckan.

 


Skottkärran ska säljas bara.

 


Ser ni hjorten som smyger på oss.

 


 


En till som ska säljas, det är en bra grill.

 


Thomas på hemvväg, mellan regnskurarna.

 



 

Skär in några saker i skumgummi, lättare att holla styr på dom nu.

 


 


Klipper ner englatrumpeterna.

 


Camilla o jag fixar en massa pappers jobb, och hon ordnar dosetterna.................................

  




Av Sören Larsen - 28 september 2019 16:06




Tvättar av lite på några ställen, inte mera en nödvändig hehe.

 


Laddade upp Örnen sedan igår så nu går allt bra.

 


Kollar var dekalerna kan sitta.

 


 


 


Mmmmmm där blir det nog.

 


Ja bra.

 


 


Ja då bra.

 


 


 


 


Snart klart.

 


Det blev bara Örnen idag, det får duga....................................

  



Av Sören Larsen - 27 september 2019 16:37






Åke på besök.



Får hjälp att koppla på batteriladdaren på ÖRNEN.


Det blir nog Corvetten nästa gången.



Panncentralen vid Fasetten.


Stations huset Åtvidaberg.


JoRog Smide.


Ny medisin som jag blev tvungen till att ta till eftersom jag hade svort att dra in luft.

  







Av Sören Larsen - 26 september 2019 17:00




Vilar mäst hela dagen, det är ju den där f......... revben som verkar och gör att jag inget kan göra.

 


 


 


Nåja tur att jag har datan.

 


Spännande på TV hehe.

 


Till salu:   30 kr st

Har 4 nummer av Fantomen Krönika från 1994

    


Till salu:  30 kr st

Agent X9 6 nummer 2 dubbletter................................

  


Av Sören Larsen - 25 september 2019 17:18



  Roger skruvar ner durkgalret/gallerdurken..  


Fixar till tvättmaskinen men god hjälp av hemtjänst damen.

 


  


 


Bäddar rent i sängen också.


 


Var nere och pratade en stund med Roger.

 


Snyggt jobb som han har gjort.

 


 



 


 


 



 


Slut på dagens rundtur........................................


 






Av Sören Larsen - 24 september 2019 16:28





Äntligen är Ponnyn hemma igen, med ny framskärm.


 


Men först på förmiddagen, lagade damsugaren.

 


Skulle vilja ha tag i en liknande nässla fast grön, men det kanske finns någon av mina fb vänner som kan förbarma sig, vi får se.

 


Nu är det bara några bilder på min Ponny, det tog tid men nu är den klar, härligt.

 


Jag lät Ford byta filter och olja,  9,5 liter a 155 kr pr liter hmhm jaja så är det.

 



 


 


 


 


 


Jag är nöjd med bilen iallafall, nu är det bara att vänta på att min revben ska läka ihop igen.........................

  








Av Sören Larsen - 23 september 2019 17:58




En aning blåsigt.

 


 


 


 


Besök av Marona & Nisse,  dom hämtar halva virkets högen.

 


Försenad lunch.

 


Jaja det måste ju till det också.................................


  



Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards