Alla inlägg under augusti 2018

Av Sören Larsen - 31 augusti 2018 21:56





Tungt jobb.

 


Det var många färgdunkar att väga.

 


Två man 3 timmar.

 


Nåja det blev en del gjort iallafall.

 


Men nu är det helg. KRAM till alla mina läsare.............................

  



Av Sören Larsen - 30 augusti 2018 23:03





Temat ikväll var Franska o Italienska bilar.

 


Nåja dagen börjar på jobbet 06,30

 


 



 


 


Vid 17 tiden var jag inne vid Flygvapenmuset.

 


 


 


Kul att prata om allt möjligt o omöjligt en stund, satt med Mustanggänget och gick en runda förståss bland skönheterna.

 


När jag kom hem såg jag ner på vägen jag tycker att det är något på vägen men jag vet inte vad, i röda ringen ??..............................

  





Av Sören Larsen - 29 augusti 2018 21:58





Bilen skal bli intresant att följa till den blir färdig.

 


Plastar en del.

 


 


 


Ny ide.

 


 


Dags för lingon igen.

 


 


 


Bro - tunnel.........................

  




Av Sören Larsen - 28 augusti 2018 23:11





Så var den klar.

 


Att segla vidare.

 


  


 


Det har varit mycket jobb med dom här blommor och blad.

 


 


 


Men nu är det dags att montera på plats....................................

  



Av Sören Larsen - 27 augusti 2018 21:56





Det är en höjning av en mur i ett badhus någonstans i Sverige.

 


Utvändig ser dom inte så trevliga ut, men bra invändiga, ett par nya ser ut så efter en dag.

 


Det var skönt att ha varit hos Linas fotvård., åter om två månader..................................

  



Av Sören Larsen - 26 augusti 2018 22:00





Mera motorsport idag, på Mantorp park.


Thomas och jag träffade på Roger Jacob Camilla och Maja.

 


Det har varit blandade klasser och olika typer av bilar.

 


Det som var mest intresant var att se LEGEND bilerna eftersom Jacob har skaffat en sådan och ska börja att köra den, kanske träna lite i år men nästa år blir det alvar. 

 


Jaja så kan det också gå.

 


 


 


 


Corvetten lekte med dom övriga, han bara gasade lite på dom två raksträckorna och tog det lugnt i kurvorna.

 


 


 


Detta hit var orättvis tyckte jag hundkojer tillsamans med ett gäng Mustanger.

 


 


 


Hemma har hjoterna haft roligt med att förstöra en av mina vindsnurrar.

Nåja det har varit en underbar dag. Kram till alla mina läsare,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

  




Av Sören Larsen - 25 augusti 2018 23:30




En kul dag i Falerums bacen.

 


 


 


 


 


 


 


 


 


Några videoklipp.

 




 


 


 


Underbar dag  bortsett från 10 minuters regn................................
 
 


Av Sören Larsen - 25 augusti 2018 00:25





Snygger till lite i trädgården idag.

 

  

 


 


 


 


Mysiga kunder i Ateljén.

 


 


Det fins äpplen och gräs på tomten som hjorten gillar.........................

  



Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards