Alla inlägg under juli 2019

Av Sören Larsen - 31 juli 2019 13:30




Roligt med besök Birgitta  


Anette & Sune.

 


Så blev det kaffe.

 


 


Birgittas hår är på väg tillbaka fint.

 


 


 


Det var härligt att prata et tag....................................  



Av Sören Larsen - 30 juli 2019 21:28



Var utanför ett par gånger idag.


  


Nä det var inte mycket som har hänt idag.

     


Ett par bilar som stod lustigt parkerat..........................................
.

  

Av Sören Larsen - 29 juli 2019 18:14





Morgon buljong .

 


Middags dags.


   


Camilla & Jenny har varit här ett tag, här åker dom igen.

 


Då kom Roger S  &  Göran L 

 


 


 


 


Dom åker iallafall ståndsmässigt enligt min syn på saken.  


 


Här åker dom hem...................................

  







Av Sören Larsen - 28 juli 2019 15:24






   Ovanlig syssla så härs års att vattna blommor& tomater.

 


Tolla fyllde just vatten i fågelbadet, nu är fåglerna i och badar.

 


 


 


 


 


 



 


 


Jaja jag vattnar bag också hehe................................

  



Av Sören Larsen - 27 juli 2019 19:49





Var ute och öppnade dörren i växthuset i förmiddags.

 



 



Mycket tomater blir det.  



 



 


Fick Dansk soppa av Marianne& Thomas, det var gott...............................


 





Av Sören Larsen - 26 juli 2019 16:43





Marianne och jag har soterat oss igenom fryserna.

 


Soterat bort lite, men framför allt så vet jag lite mera vad som finns i dom.


 


Tolla kastar något skrot som stod på trappan.


 



 



 



Det var en väldig krokig gubbe, jaja han kanske har blivit gammal..


 




Hemhjälpen som kommer på morgonen , dammsuger och torkar golven.  



 


Ska se om jag kan lägga ut en anons.


 


Ska bli intresant att se...........................


T  





Av Sören Larsen - 25 juli 2019 15:01




Sista bilden kom vist först, men det kanske går att få den sist också hehe.

 


Hemtjänst öppnar

 


Tolla kom vid middags taget.

 


Jag fortsätter med kottplockning.

  


 


 


Där ska den bilden vara, när Tolla åker hem...................................

  







Av Sören Larsen - 24 juli 2019 19:32





Johan körde mig till stan (Åtvidaberg).

 


Jag var till Willys och hanlade lite yoghurt å tipset.

 


Pratade lite med Roger & Jacob.

 


 


Lager av hälso dricka eller vad det nu är, jag är ordinerat tre om dagen................................

  



Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards