Alla inlägg under juni 2015

Av Sören Larsen - 30 juni 2015 23:33




Nu har vi burit in sista stora sektionen på plats.

 


Ska plasta ihop en del i morgon..............................

  




Av Sören Larsen - 30 juni 2015 00:56





Slipar och slipar.

 


Jag slipar och sätter ihop reschen.

 


Men slutresultatet blir bra.............................

  


Av Sören Larsen - 28 juni 2015 23:40





Städade nere på fabriken.

Thomas kom strax efter 12.

 


Vi grillade lite.

 


Sedan bar det iväg.

 


Vatten fall.

 


Ruiner, tor att det har varit en kvarn.

 


Snyggt valv över dörren.

 


Här har nog vattenhjulet verit.

 


Det här är ett annat ställe/ruin  


Hälsade på bekanta till Thomas o Marianne, har varit där för ett par år sedan och träffat dom.

 


Såg för ett par dager sedan att hjoterna har fåt ungar/kalvar.

 


Jag gillar Orkideér..........................................
.............

  




Av Sören Larsen - 28 juni 2015 01:02

Stort tack till alla som har grattad mig på min födelsedag "Fecebook". Kram



Humlen har blivit jätte fin.

 


Plockar ihop KROLFEN för att klippa gräsmattan.


 


Så ja det var det grövsta.

 


Det blev en del med trimen också.

 


Svalarna har byggd bo vid takstolen presis över makisen, jag blev tvungen att ta bort den innan dom lägger ägg.

 



På en resturang i Åtvidaberg. 


 


Höll jag middag.

 


 


 


För mina systersoner med familj.

 


Efteråt var jag och hämtade glass o jordgubbar det blev till fika hemma hos Roger o Camilla.

 


Videoklipp.


   

Det har varit en skön dag..........................

  



Av Sören Larsen - 26 juni 2015 23:52




Plockar fram trimmen, det tog en timma att få igång den, om det ändå gick att springa igång den hehe.

 


Tanken lossnade.

Gräset är jätte långt.


 


Den har lagt av.

 


Men här finns lösningen.

 


En ny trimer.

 



 


Det var en otrolig skillnad, den här startar till exempel.

 


Jaja det är klart att jag skulle ha slagit det för länge sedan men jag jobbar ju nere på fabriken hela tiden.

 


Och när kvällen kommer så är jag ganska trött.

 


Roliga bilder.

Dom två första är på huset.

 


 


 


Dom två sista år på verkstan.

Ha en trevlig helg....................................... 

  

Av Sören Larsen - 25 juni 2015 22:07




Jojo det kommer en sektion till på plats.

 


Leffe vaxar den sista stora sektionen.

 


Den blir nog plastad i morgon

 


 


Grottan ska ha en omgång plast till.

 


Det blev tårta nere på Fasetten, det var två man som slutade nere på kontoret.

 


Slö guuuuube den har jag ingen hjälp av hehe..........................

  


Av Sören Larsen - 25 juni 2015 00:42



Det ska bli förstärkning uppe på grottan.  


Vaxat och klart för att plasta.

 


Videoklipp: så ser det ut ibland.


Här är det en sektion till som plastas.

 


Härdat och första slipningen.

 


Det var roligt hehe...................................

  




Av Sören Larsen - 23 juni 2015 23:47




Besök på jobbet.

 


Videoklipp...................................


 


Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards