Alla inlägg under februari 2017

Av Sören Larsen - 28 februari 2017 21:32





Besök av Morgan och hans hund.

 


Råstekt potatis o röpölse, mmmm gott.

 


Så var det dags att vattna blommorna igen.

 


 


 


Byta flugfångarna det kommer in mycket flugor nu.............................

  

Av Sören Larsen - 27 februari 2017 21:39





Betsar  (syrebets ton).

 


Nu är den ialla fall klar.........................

  

Av Sören Larsen - 26 februari 2017 23:01





Hyllan nästan klar.

 


Nu ska den betsas.

 


Om jag fick tag i den som ska ha den så att jag får reda på vilken kulör den ska ha.

Har sökt Anita på Facebook o Skype o Instagram o SMS ??

 


Söndags tur.

 


Se där ja jag kom också med hehe......................................

  



Av Sören Larsen - 26 februari 2017 01:31

Ha en trevlig helg.



Sågar lite mönster.

    


 


Fyller på mat till dom små.

 


Ska skicka paket till Tyskland.

 


Min kamera till drönaren ska på service.

 


Tvättar bilen när jag endå är i Åtvid.

 


Byter kläder.

    

  

Toola kom vid middags taget.

 


Dags att åka 4hjuling ett tag.

 


Vi fick lite skällning av ett gäng jägare, ja va f.. dom var ju beväpnade så det var ju bara att vända,


Spelar roll på vi hade kul.


 

Tittade på ett tomt hus hmmm.

 


På hemvägen.

 


Kättilsta kyrka, Rimforsa församling....................................

  




Av Sören Larsen - 25 februari 2017 00:14




Birgitta och jag var i Linköping en tur.

  


Vi besökte några olika affärer.

 


Avalutade med MAX .......................

 

Av Sören Larsen - 23 februari 2017 22:30




Toola (Thomas) o jag var in förbi Roger på väg till Linköping.

 


 


Vi besökte ett par affärer................................

  

Av Sören Larsen - 22 februari 2017 23:28





Jaja det knallar på med jobben.

 


En vägg till som ska upp.

  



Det blev lite gjort i verkstan när jag kom hem från jobbet...............................

  



Av Sören Larsen - 21 februari 2017 22:43





Nu är DART rummet klart.

 


Ett rum till som snart är klart.

 


 


 


Så kom det lite snö igen.................................

  


Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards