Alla inlägg under april 2019

Av Sören Larsen - 30 april 2019 00:15





Bar vatten till växthuset, fast ryggen verkar jaja mycket gnäl också hehe.

 


Skulle köpa en såg men men.


 


Inte f.. får jag in den här lådan i Ponnyn, det blir till att ta Örnen en annan dag.................................

  

Av Sören Larsen - 28 april 2019 22:49





Har bara fåt tag i pedagonier en så länge.

 


 


Tre tomat planter.

 


Min sommar syssla, kottar och hjortbajs.

 


Hittade lita gummiband

 


Flätar.

 


Skrotade några gamla band och fick tråd byglar över som gick att använda.

  


 


Det blev ett par nya fina band.

 


Limmargra träbitar. nå

 


 


En sådan blev det till min anslagstavla.

 


Tolla kom vid ett tiden, då blev det skogen.

 


De grönskar snabbt nu.....................................

  




Av Sören Larsen - 27 april 2019 23:51





Fortsatte tills färgen tog slut.

 


 


Mmmmm vist är det vår nu.

 



Efter stormen.

 

 



 


Snyggt allt är borta, bara en massa kottar som skal samlas upp.

 



Å så började det att ösregna. 

 


 


Då var det slut för idag..................


 

Av Sören Larsen - 26 april 2019 22:51





Nu är det tid för kejsarkronan att blomma.

 


 


Majas älsklings syssla..................................


 


Av Sören Larsen - 25 april 2019 21:52





Nyduschat och på väg till Södertälje.

 


Passerar Scania Södertälje

 


 


 


 


Far & Son,   Jag glömde vist att dra in magen eller så är det något fel på kameran hehe.


 


Det där behövs också ibland, Ponnyn låg på 0,98 den här turen.

 


Blåst ja.

 


Mycket blåst....................................

  


Av Sören Larsen - 24 april 2019 21:48





Alltid roligt att se en bobot jobba, det ska tydlingen inte mycket till för att roa mig hehe.

 



 

Var på RODECO en stund.

 


Tömde mitt klädskåp.

 


Här hemma är det nästan stormväder.


 


Jag fick binda fast vingen på möllen.......................................


  



Av Sören Larsen - 23 april 2019 23:28






Ja alldrig får man vara riktig glad, jag blev påkörd på parkeringen vid gamla torget i Åtvidaberg när jag var på hälso fabriken, och ingen gav sig ju tilkänna förståss, f.. också just nu när sesongen börjar.  


Påsken över.....................................


  

Av Sören Larsen - 22 april 2019 23:31





Har börjat att måla vedboden.

 


 


Så kom Thomas och då avbröt jag, men va f.. jag hinner nog med för att jag har ju gåt i pension hehe.


Plockade lite kottar.

  


Mitt bränsle lager.

 


Det blir fem minutter ibland också......................................

  

  


Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards