Alla inlägg under september 2017

Av Sören Larsen - 30 september 2017 00:33





Görans sista dag på jobbet.

 


Han är 64 och går i pension.

 


Nya bergskanten.

 


Målas och skuggas, den blev ett lyckat jobb på många sätt............................. 

  

Av Sören Larsen - 28 september 2017 23:19





Snyggt jobb av Säberg.

 


 


Göran gör den första bergkanten av nya modellen.


 



 

Nu är båda modellerna klara för produktion   3 - 4 meters............................


  





Av Sören Larsen - 28 september 2017 00:13




Flodis är plastad första gången.

 


Jag tillverkar ram - underdel till bergkanterna.

 


 


Nu fattas bara hjulen så att det går att flytta runt den.

 


Ett nytt badlek på gång också...................................

  





Av Sören Larsen - 26 september 2017 23:19





Leffe och jag lastade på 3 meters globen på min släpkärra i eftermiddags.

 


Den är stor och ganska tung, det käns inte så bra i sidan eftersom det holler på att läkas, nåja set växer väl ut nye revben hehe.

 


Ska ta den med ner till Fasetten i morgonbitti.

 


Det ska bli banverk till dom nya bergväggerna här tremeters.

 


Fyrameters som har en trappa i mitten, får vist hjul till dom i morgon...............................

  <

Av Sören Larsen - 26 september 2017 01:16




 

Det blev utgallring i kallförrådet idag.

 


 


 


Två stora lastbils lass blev bortsoterade..................................

  






Av Sören Larsen - 24 september 2017 22:50





Har vilat upp mig i helgen efter nya skadan, det är på bättringsväg som tur är.

Det blir bara ett par bilder på min middagsmat idag.

 


 


Jag har lärt mig att göra sås själv har kommot på att då kan jag få den smak som jag gillar, härligt........................

  



Av Sören Larsen - 24 september 2017 00:19




Vinter 2013

 


 


Närmar sig jul.

 


 


 


Har inte just nu datum på  bilden med syrran..............................

  

Av Sören Larsen - 22 september 2017 23:47




Vet inte riktigt vad blomman heter, men det var en som jag fick av Linda Jensen i fjor, det är sekert någon av mina läsare som kan upplysa mig om det, det ser ut som den ska till att blomma nu.

 


Var nere på jobbet en liten stund i dag ......................................

  






Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards