Alla inlägg under september 2019

Av Sören Larsen - 13 september 2019 17:26




Fick hjälp att installera min nya skrivaren idag.

 



 


Nu är Örnen hemma igen, efter att den har blivit besiktad och ombesiktad, skönt att den är klar.........................


 

Av Sören Larsen - 12 september 2019 17:09




Har bytt fotölj, det är en likadan fast lite stadigare.


Gör bets provar.

   


För att få fram något liknande.

 


 


 


 


Så ja ganska bra.

 


Sågar till ett par träbitar.

 


Betsar.

 


 


Dom är till att höja skrivaren så att den kommer jämnt med överkant av hutsen som den ska stå på.

 


Ritade in den biten som är utan nerver sedan den här historien började, varför nja bara för att ha något att göra hehe.

 


När man inte kan sova får man hitta på något annat att göra.

 


Kolla tiden hehe.

 


Limmar i ny foder i en gammal kort foderal.

 


Var ute vid Basunda och pratade med Jonas en stund, det första av husen är klar inflyttning imorgon...............................

  








Av Sören Larsen - 11 september 2019 16:16




Kallops på gång, det blir till några gånger 1,3 kg  


Bra mycket i frysen.

    

 


Ladder hem lite burk potatis, jag har ju svort att stå och skala potatis, så detta är en bra lösning.

 


Kunde inte låta bli att köpa ett paket kräftor det blev 4 paket med 5 i varje, gott gott.

 


Var förbi på mitt förra jobb där fick jag hjälp av Leffe med att såga till några träskivor, det kommer förklaring senare vad dom skal vara till.

 


Fixade till ett par mapper, jag gillar ju att ha lite ordning, d.v.s så gott det nu går.

 


SF - Kanalen kan vara rätt så kul ibland.

 


Kronblom i stan.................................

  










Av Sören Larsen - 10 september 2019 18:15




I färdtjänst bilen/bussen i Linköprng.

 


Utanför hematologen Universitets Sjukhuset.


 


Ganska mysig säng.

 


Kom bara till resecenter i Åtvidaberg med färdtjänst där blev det byte till taxi hem.

 


Gjorde ett paket av en spikpistol som jag solå till en man ganska långt uppåt i landet TREHÖRNINGSJÖ.


 


Så är den iväg.

 


Det tar väl någon dag innan den är framme, för sekerhets sköld så tar jag och döljer namnet eftersom jag inte har frågat om lov att använda den..........................................

     


Ps: Jag äter rätt så bra iallafall, och det är ju bra..................
 

Av Sören Larsen - 9 september 2019 15:08



Det är väl antagligen ogräs men jag tycker att det är fint.

 


Det är här vid vattnet som Roger jobbar.

 


Det är mycket han har gjort här.

 


 


När jag endå var där så var jag in och lånade en bok/talbok.

 


Inne och lämnade blodprov också.

 


 


Detta är Höjdvägen 2 det är någonstans högst upp som jag kommer att bo efter den första November.

 


 


     


Som syns så rennoveras det för fullt.

 


Hjortaena holler sig på utsidan ibland iallafall.

 


Tyvärr så får jag dom inte kvar på nya stället, jag har ju vant mig vid dom..................................

  

Av Sören Larsen - 8 september 2019 14:54



En kund som swishar för hennas köp.

 


 


 


Tydlingen ett bra köp för hon har hjälp av Birgitta att bära till bilen.

 


 


Det går åt att vila ibland också.

 


En kort stund gör nytta.

 


Birgitta hittade en stol som blir bra vid hennes dator, hon har varit duktig och hjälpt mig idag också.......................

  

Ett par bilder som kom till i efterhand.

Efter fyra var jag och plockade in skylten.

 


Har tagit unnan lite saker som ja ska spara.

 

Av Sören Larsen - 7 september 2019 18:13



Stort tack till Birgitta för allt hjälp idag.

 


Bytte hjulen i förmiddags.

 


 


Min vän Olle kom ett tag och pratsde.

 


En kund som Swishar för ett köp.

 


Birgitta gjorde en härlig middag............................................

......

  




Av Sören Larsen - 6 september 2019 18:31




Eftermiddag hos JoRog Smide.

    


 


 

 


Bekant ställe åtminstonde för Åtvidabergare hehe.

 


Städar ur bilen borta vid JoRog Smide.

 


 


En smidig och effektiv liten damsugare.


 


Leverans till bilen.


PIZZA.

 



 
 

Efterrätt haha.

 


Ett inomhus uppdrag.

 


Trasigt.

 


Det kanske går att fixa..............................

  








Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards