Alla inlägg under januari 2019

Av Sören Larsen - 31 januari 2019 23:05





Var nere vid JoRog smide och svarvar bussningar lager stoppringar till en "lyftkran".

 


 


En bit till min bandsåg också.

 


Kjelle svetsar..........................................


 

Av Sören Larsen - 31 januari 2019 00:15





Nya prylar på gång.

 


 


Figurer till babbel familjen den här heter BABBA.

 


 


I måndags på hemväg i bilen skulle jag plocka upp en cd etui på passerare sidan som hade ramlat ner på golvet böjde mig väl lite för mycket till höger varpå jag tydligen knäckte en revben, ont ont så idag lade jag av att jobba kl 2 och åkte till vårdcentralen.

 


Förståss så blev det appoteket också, jaja så det kan bli.................................

  


Av Sören Larsen - 29 januari 2019 23:35





Prov sitter.

 


 


Jobbar med flänser.

 


Bilen.

 


Ny hubb.......................

  



Av Sören Larsen - 28 januari 2019 23:29





En varnlig dag på jobbet.

 


 


 


Har målat klar en babblare, nu skal det på gummi.

 


 


 


 


Det har blivit en hel del kullar och flera kommer..................................

  


Av Sören Larsen - 28 januari 2019 23:29





En varnlig dag på jobbet.

 


 


 


Har målat klar en babblare, nu skal det på gummi.

 


 


 


 


Det har blivit en hel del kullar och flera kommer..................................

  


Av Sören Larsen - 27 januari 2019 20:02





Det blev inget 4hjuls åkande av idag.

 


Molly fryser vist.

 


Galvade ljusrampen och monterade på den.

 


Med god hjälp av Thomas satte vi på den på bilen.

 


Nu är bara problemet att få den kopplat.

 


Så fick småfåglarna lite mat igen.

 


Dom behöver det nu när marken är snötäckt........................................

  



Av Sören Larsen - 26 januari 2019 22:22





Fin vinterbild.

 


 


Var till Birgitta med ägg och potatis.

 


Nu har vindmöllen trötnad, skal nog laga den imorgon.

 


Konsoll till ljusramp på "Örnen" ska se om jag kan hitta färg imorgon..............................

  



Av Sören Larsen - 25 januari 2019 23:11




Lägger ut bloggen just nu.

 


Snöat lite lätt hela dagen.

 


Var till Willys och handlade.


 


Även så var jag på torget och köpte potatis o ägg till Birgitta, förbi Rogers verksta också ett bra tag........................

  

Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards