Alla inlägg under januari 2020

Av Sören Larsen - 31 januari 2020 17:56


  



Nere vid Roger en stund.


 



 

Här hemma håller jag på att utruster skåpet.

 


 


 


Det blir nog bra tror jag..........................

  



Av Sören Larsen - 30 januari 2020 16:57




Var på en undersökning här i Åtvidaberg.

 


Det var angående min astma & kol, ganska oförendrat, ska återkomma och göra gå/prommenad test.

 


Åkte en tur förbi Rogers verkstad fast jag viste att han inte var där, han är vist på en kusr om något har glömt vad det var.

 


Handlade lite när jag ändå var ute.

 


Hemma igen.

 


Hämtade lite verktyg i källaren.

 


 


Kan ju kosta på sig ibland.

 


Det var otroligt gott det så klart när man får plocka det som man gillar.

 


Solen tittar fram ordentligt en stund..........................

  






Av Sören Larsen - 29 januari 2020 13:09




  

   Lampa tre är uppsatt.

 (Blå)

 


 


Fyran också uppe (Röd)

 


 


Fixade till hyllplatser igår.


Har plockat ur en flyttlåda så nu är det fyra hyllor med ca 70 st T-Shits och en hylla med ca 90 par strumpor......................

Av Sören Larsen - 28 januari 2020 15:32





Flera lampor som ska fixas.

 


 


Här blir det som skärmtaket ska vara, det som fins där nu ska bort.

 


Det blir ganska mycket större.

 


 


 


Jag tillverkade en del pyllplan, men istekket för pyllpapper så hade jag julpapper så det får gå istellet.

 


 


 


Det är klart att det är inte så dlitstarkt, men det går nog bra iallafall............................

  







Av Sören Larsen - 27 januari 2020 15:33




Var nere vid Roger en stund.

 


 


Han har full fart som vanligt...........................

  

Av Sören Larsen - 26 januari 2020 13:56




Nuså är det ljse i ett par fönster.

 


 


 


 


Ställde upp nogra av mina köksmaskiner.

 


Så kom hyllan till användning...............................

  





Av Sören Larsen - 25 januari 2020 19:19





Något kalt i förmiddags.


Borrar för att sätta upp en hylla.

   


 


 


 


Så ja den blev bra.

 


Sätter upp fäste till fönster lampor.

 


 


 


Ny typ av kontakt...................................

  




Av Sören Larsen - 24 januari 2020 17:55




Nere hos JoRog smide ett tag, hoppas att han inte ledsnar på att jag kommer, tror inte att jag är ivägen, nåaj han säger väl till om han tycker det.


 

  

 


 



 

Var också till Peos bil och fick honom till att titta på min bil, jag tror att jag har någon oljeläckage någonstans, han ska titta på det på måndag så får vi se..............................  

  




Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards