Alla inlägg under juni 2016

Av Sören Larsen - 30 juni 2016 21:19




Imballerar.

 


Och levererar.


 


Tillverkar.

 


Kantmålar.

 


Och levererar.


 


Nya objekt/projekt på gång...............................


  



Av Sören Larsen - 29 juni 2016 22:56




Dags att jobba igen.

 


Några "lingon" som ska göras igen.

 


En hel del bergskanter också.

 


Även några som ska till frankrige dom är lite speciella..........................

  


Av Sören Larsen - 28 juni 2016 23:18





Fin.


Soptömning. 

 


Gör rent lite i Aateljén.

 


Anita  Lasse och Benny kom i dag, fick en groda o skölpadda.   

 


Och en ros och en tror att det är en sorts appelsinträd.


 

  

 


Far och Son.

 


   Deras hund.

 


Det var kul att dom kom en stund.........................................

  



Av Sören Larsen - 28 juni 2016 00:16




Jag blev också gratularad av BODECO


   Tillverkar en liten låda den är aldeles speciell.

 


 


Ni kanske får reda på vad den ska vara till. så småning om.

 



Såg något lustigt på min bil i dag.

 


Har inte tängt på det förut, men jag trode att det stod SAAB även där bak på bilen ? ?

 


Nåja här har hjorterna inte ätit allt (ännu)

 


Men här har dom ätit upp två jättefina rosor en vit o en röd, det är inga snälla djur.

 


Var in till Linköping och köpte ett par födelsepresänter till mig själv.

 


Den här bytte jag bara, den tidigare gick sönder efter tre månader.

 


Där första gången som jag avsiktlig har köpt ett par märkes skor, eller överhuvudtagit något märkes saker............................

  




Av Sören Larsen - 26 juni 2016 21:52





Förbereder.

 


 


 


 


 


 


Så kom pdet folk.

 


 


Efter ett par timmar så kom regnet.

 


 


 


Maja gosar med sin matte.

 


 


Fin va.

 



Tror att det är första gången som min Hibusus blommar.

Det har varit en skön dag trots regnet. ...................... 

  


Av Sören Larsen - 25 juni 2016 23:42




Det är en del bräder som är ruttna.  


  


Bort med skiten.


Lyfter golvet på ett ställe.


Nytt virke.

  

  




Det blev ju bra men det tog nästan hela dagen.


Thomas har målat om dom gula fälten till grå.


Det stämmer ganska bra i färgen med maskinen.

 


Hittade en ny Dansk flagga.


En Svensk också, dom gamla var helt slut.

 


Kunder i Ateljén.

 


Det här ni jag steker fläsk i bar överkropp, fy f.. va det stänker, men gott är det.............................

Av Sören Larsen - 24 juni 2016 23:39




Snyggt, tänk att det finns en buske som hjorterna inte har gett sig på ännu.

 


Skottkäran har dom åtit rent en gång, så jag planterar nytt åt dom igen.

 


Alla stora krukor har dom också länsat två gång men jag planterar igen.

 


  


Färddatan talade om att det fattades några droppar fylarvätska hehe.


 


Åtvidabergs stoooooora hus


 


Det var så mycket skräp att damsugaren inte klarade av det när jag städade nere på fabriken.......................

  





Av Sören Larsen - 24 juni 2016 00:00






Första trimmning i år.

 


Med motortrimmen.

 



 


Den är ju ny från i fjor så det så klart att den går bra.

 


Tog lite nere bakom fabriken.

 


Och där tog soppan slut.

 


Dessa förde....... hjortar har nu ätit upp mina ärtor dom var ca en decimeter...............................

  



Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards