Alla inlägg under augusti 2017

Av Sören Larsen - 30 augusti 2017 23:17





Roligt att se hur våra produkter byggs upp.  


Här gjuts det gummi.

 


Det kan bli snygga mönster av damm också.........................

  



Av Sören Larsen - 29 augusti 2017 23:27





Glömde av kameran i dag.

Så det blev ett par arkivbilder.

Här är kompisen Z som var med mig i 13 år

 


Jag Inga Erik

 


Inga vid stugan.

 


Jag samma ställe.

 


Min son Benny på en åktur någonstans.

  


Anita & Benny på besök i Sundsvall...............................

 

Av Sören Larsen - 29 augusti 2017 01:12



Dom två första färgerna.

 


Maskerar för dom sista två färgerna.

 


 


Den gula täckte inte bra så den ska målas igen.

 


En kulle som ska bli form.

 


Första produkten på kullen.

 


Maskerar för att måla bambu............................

  









Av Sören Larsen - 28 augusti 2017 01:42




Vad gör man en regnig dag ??.


 

Jo tex sköter om blommorna lite en stund.

 


Den här som jag trode ett par år var konstgjort, men nu har den fått en liten hehe, fint .

 


st:paulia växer ju så det knakar.

 


 


 


 


Så blev alla i köket klara, men det blir väl dags igen före jul....................................

  







Av Sören Larsen - 26 augusti 2017 23:01




Det blev rally hela dagen först depåstarten.

Här är det en bekant som startar plåtslagaren Micke R.

 


 


Sedan åkte vi till SS3, där var även et gäng veteranmopeder.

 


 


 


Här kommer det några videvklipp tagit vid SS3.


 


 


 
 

Nu åker vi via skolan där Rodeco har ett par av våra jobb.

 


 


Nu befinner vi oss vid SS5 här blev det mera video nu från luften.


 


 


 


 


 


Det har varit en mycket fin dag ute i naturen med lite motorbuller....................................
 


 

Av Sören Larsen - 26 augusti 2017 00:28




Ett par bilder av huset där jag bor.

 


Nåja verksta & Ateljén får också vara med..................................

  

Av Sören Larsen - 25 augusti 2017 01:22

En stor tack till er läkare & sköterskor som har hjälpt mig i dag.



Vårdcentralen Åtvidaberg, Först jobbade jag till kl 10, sedan åkte jag till vårdcentralen, där konstaterades att min skada var så alvarlig att jag fick åka ambulans till >>>>

 


<<<<<  Akuten i Linköping Jag genomgick en otrolig undersökning allt från blodprov till >>>>>


 


<<<<<  Klädd för röntgen,  Det hela gick ut på att jag hade en grym verk under vänstra revben, vissa rörelse verkte det så pass att jag trode att jag skulle tuppa av fast bara i ca 10 sekunder varje gång, det konstaterades att jag iövrigt var fullt frisk alla provarna var mycket bra, nåja en spruta i häcken så fick jag >>>>>

 


Åkar buss från akuten till resecenter i Linköping.

 


Därifrån buss mot Åtvidaberg med en trevlig dam som bor i Grebo, nu är det ju så att jag gärna pratar och bubblar med folk så på den turen så berättade hon sin livshistorie och jag min det blev visserligen i korta drag men kul i allafall, väl i Åtvid mötte min systerson Tolla upp och körde hem mig, tidigare under dagen hade han kört hem min bil från vårdcentralen det är jag mycket tacksam för han ställer alltid upp...............................

  


Av Sören Larsen - 23 augusti 2017 22:57





Alla var komenderat till Glysebo i dag.

 


Här är det grillning vid lunchtid.

 


 


 


Vi var vist 15 personer som städade.

 


Så ser alla lokalerna ut efter genomgången.

 


Det blev 6 fulla container

 


Det har i stort varit en bra dag.

 


Sist kommer det tre videoklipp.



Tack för i dag. Kram till alla mina läsare................................


  
  
 

Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards