Alla inlägg under februari 2018

Av Sören Larsen - 27 februari 2018 23:01




Snöplöjde i snöväder.


 


Till mässan i Göteborg.


 


 


Färdiga.

 


 


Det snöade fortfarande när jag plöjde snön.

 



 


 


Så jag får göra om det imorgon...........................................

  







Av Sören Larsen - 26 februari 2018 23:57





Fullt utrustad med skyddsutrustning.

 


Det behövs så som det dammar.

 


På gång.

 


--=--

 


JoRog smide har varit här och satt upp skjutdörrar.

 


Leffe målar det första bladet.

 


Den ska målas en gång till....................................

  



Av Sören Larsen - 25 februari 2018 23:27




Ute en liten tur med Thomas, det blev bil i dag på grund av mitt haveri med min 4hjuling..............................

 


Av Sören Larsen - 25 februari 2018 00:29





Städdag.

 


Pysslar om guldrankorna.

 


En rank har lagt av.

 


Hänger upp några rankor som har växt.

 


 


Det var några meter som jag tog bort.


 

Så var det den i köket som också blev ompysslat.


 

  

 


Tvättar en maskin.

     


  

   Thomas var här ett tag och det blev bara prat idag.

 


 



 



Dels på grund av att min växelspak hade lossnat, dags för servic.

 


Kalops till middag mmmmm det var jätte gott.........................................

  





Av Sören Larsen - 23 februari 2018 23:41



Tagit från fönstret vi US (ögon) det är Tinnerbäcken som rinner där nere.

 


Det kom två paket till som jag har bestäld från Kina.

 


Jacob jobbar hos JoRog smide.

 



 
 

Var förbi på jobbet också.

Bläckfisk.

 


Päron.

 


IKEA.


 


Späkhuggare.

 


Till mässan i Göteborg.

 


Här är det rör som JoRog smide har levererat också till mässan............................................

.....

  








Av Sören Larsen - 22 februari 2018 22:00





Snickrar lite på förmiddagen.

  


Det ska bli ett rum för alla skrivarna.

(tapet special, dekal, 3D. mm)  


Så blev det jobb med späckhuggaren.

 


Plassera fenarna.

 


Blad.

 


Första svanen som gjorts i formen.................................  




Av Sören Larsen - 21 februari 2018 22:56





En till hubb färdig.

 


 


Vförbi på jobbet , annars var jag hemma på grund av mitt onda öga.

 


 


Det blev bra med det nya hjulet till snöplogen som jag var förbi Roger och svarvade.

 


Det blev snöplogning ett par timmar.

 


Men nu är det klart................................

  


Av Sören Larsen - 20 februari 2018 23:37





Lisa från vårat kontor på besök.

 


Fick bygga om svanen lite vid vingarna.

 


Hubben till mässan..........................

  


Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards