Alla inlägg under december 2014

Av Sören Larsen - 31 december 2014 23:45



Klockan är just nu 6 minuter i 24     2015 snart.



Gott Nytt År önskar jag alla mina läsare.

 


En julklapp till min själv hehe.

 


Vist är den fin.

 


Vid middagstid samlades vi några stycken.

 


Det var Thomas Marianne Erik.

 


Peter Kron med fru och son.

 


Grillning det var gott.

Si där ja jag kom med också.

 


Här är det Peters fru och Erik som lör några varv.

 


 


Videoklipp.


 



Det blev en räckmacka före bingolotto........................................

  

Av Sören Larsen - 30 december 2014 20:06




Hade problem med mina elektroniska leksaker (telefon och plattan)


 


Så det blev Linköping i dag också.


 


Hemma igen nu hade Thomas kommit, vi fixade till lampor o lyse på hans maskin.

 


Det blev häftigt med blåa positionslyse vi monterade hans brandsläckare också..........................

  








Av Sören Larsen - 29 december 2014 23:29




Var in till Linköping i dag igen.

Här var Thomas och jag för att avbeställa ett par lamper som Thomas skulle ha till sin 4hjuling, som vi köpte i går för 8 ggr lägre pris en hoss Can Am.

 


Jaja dom har fina maskiner men man får betala mycket för "märket Can am"  .

 


Det här stället kan jag varmt rekomendera.

 


En fantastisk servis, dom kommer och hämtar min maskin när den ska in på servis.

 


Var även in till Elgiganten och fixade till lite med Birgittas telefon......................

  


Av Sören Larsen - 28 december 2014 21:26




På väg till Linköping.


Var förbi syrran o Gunnars gravplats.


Hämtade upp Thomas, det blev några olika affärer. 

 


Jag köpte en del småsaker glykol, batterier, kapskivor, hanskar med värme, pump att pumpa ut lite vatten i kylaren så att jag kan fylla på glykol, hållare till brandsklckaren på min 4hjuling, mm.

 


Våran julstjärna.

 


Amyrillussen nummer två.

 


Lite ljus neröver gården.

 


Jaja eller. den här bilden är av en högre klass haha

 


Så det kan bli. KRAM till er alla................................

  



Av Sören Larsen - 28 december 2014 00:54





Lekte med Fridolf ett tag.

 


Skottade lite snö i morse.

 


Körde bort en säck soppor.

 



Stöpde ett lyus. 

 


Första islyktan är klar.

 


Som synes så fungerar den bra.

 


Så var Thomas och jag ute och åkte en stund.

 


Här en liten videoklipp av naturen.


 

Thomas har fel på ett par lampor.

 


Men det fixar vi i morgon.

 


Vi kollade isen och den är bara 3 cm tjok just nu.................................

  


Av Sören Larsen - 26 december 2014 19:21




Det är skönt att vara ledig ett tag.

 


Så det blir inga bilder från verkstan.

God fortsättning på helgen. Kram.............................

  

Av Sören Larsen - 25 december 2014 22:20


God fortsättning.



På väg.

 


Ut på vägen det är mörkt klockan är halv sex på morgonen.

 


Gärdeserum.

 


Kyrka.

 


Aha det är Julotta.

 



På hemväg, lite konstigt kan det bli efter julottan hehe. 

 


Skalar potatis.

 


Dukar för 10 personer.

 


Gästerna kom och vi åt en fin middag som Birgitta fixade iordning jättegott.

 


Efter maten så blev det paketreis, kul. (Marianne har grodan i ett år nu)

 


Kaffe blev det också.

 


Underhållning av Erik, han är duktig både på gitar och sjunga.

 


Här en liten videoklipp med Erik...........................


 





Av Sören Larsen - 24 december 2014 20:11



Stor tack till Göran och Anna för en härlig julafton.



Tomten kommer till Bestorp.

 


Max o Ida

 


Elin Göran Max Anna.

 


Ett underbart julbord.

 


Göran testar en julklapp.

 


Göran och dottern Elin. .............................

  



Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards