Alla inlägg under januari 2016

Av Sören Larsen - 31 januari 2016 23:19




Ute på en liten upptäktsfärd.


 


 

 


Vi var också i grusgropen vid Söderö och det var j...... kul.

 


På hemväg.

 


Där var det mottagning.

 


Fina djur men jag ger gärna bort dom hehe..............................................

  


Av Sören Larsen - 30 januari 2016 22:58




Skön morgon.

 


Städar nere på fabriken.

 


Det är sådana TV lådor som jag ska göra.

 


Det är bra för hjortarna att det har blivit  bart på backen.

 


Monterade till baka lådan på min 4hjuling.

 


Det blev bra tycker jag...........................

  



Av Sören Larsen - 30 januari 2016 00:05




Urban lägger skuggapå "tallen".

 


Första lådan som ska fällas in i "enen"

 


Det är vist tre stycken som jag ska göra.

 


Har gråmålat min låda som är till min 4hjuling.

 


Jag gjorde ett bytes jobb med Urban .

 


Han är ju bra på att skuggmåla.

 


Den blev som jag hade tänkt mig, han är duktig att måla han Urban.......................

  


Av Sören Larsen - 28 januari 2016 23:44



>>Detta tycker jag är den bästa låten på länge<<


Stora ritningar skala 1 till 1

 


Dom är till 4 st hubar.

 


Leffe gör ett renoverings jobb.

 


På två kullar från Väsetrås, det har legat konstgräs som inte sar bra, nu ska det bli gummi.

 


Jag ska fälla in lådor i några "enar" det ska vara TV i dom.

 



Jag har sedan tidigare en form att bygga lådorna i .............................. 

  

Av Sören Larsen - 27 januari 2016 21:50

>Nu blir det musik igen<


Kablen fastnade i kedjan och slets bort i traversen, en elektrikare var här någon timma och konstaterade att den inte gick att laga utan reservdelar.

 


Jag satte igång den så att det går att köra med den

hjälpligt, inte perfekt.

Det fins 5 svarta kablar alltså är nog kombinationenerna ca 999999 ganska omöjligt att klara av.

 


Målning på gång...............................

  





Av Sören Larsen - 26 januari 2016 22:33




Tillverkar små fönster.

   


 


 


Dom ska dita på sidan av bokserbåten och vara vatensprut i dom.

 


Nu är styrhytten på plats.

 


Gjorde ett stänkskydd vid härdare pumpen, det hände en liten/stor olycka i dag, Alex fick stänk i ett öga, det blev en tur till akuten.

 


Nu är det snart vår, jaja det är + grader i alla fall.

 


I kväll smide jag ett band till en kruka det ska vara ett band till...........................

  

Av Sören Larsen - 25 januari 2016 21:18



Det blev ingen bild tagen i dag, så håll tilgodo med några gamla bilder....................


  

   

      

Av Sören Larsen - 25 januari 2016 00:17



Vi var på sjön Virken och pratade ett tag med Mogge, grillade lite med.

 



Det var ju + grader i dag så det kan ju bli sista helgen på sjöarna ett tag framöver, det ska ju vara + grader minst en vecka..........................
 
 

Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards