Alla inlägg under oktober 2015

Av Sören Larsen - 30 oktober 2015 23:53



Det blev inte mycket i dag, bara slipjobb.............................

 

Av Sören Larsen - 30 oktober 2015 00:28



Rensar lite i rabatterna


Dags att jobba igen.

 


Rensgar och slipar kantmålar "lingonet"

 


Slipar delar till en bro.

 


Bellisen blommar fortsarande 29 Oktober.

 


Slut på loppisen för i år...........................

   



Av Sören Larsen - 28 oktober 2015 23:32



Ska göra färdig trappan i dag.

 


 


  


 


Så blev den färdig, kunden nöja och jag med.....................................

 


Av Sören Larsen - 27 oktober 2015 22:39



Fick några trä bitar över på något annat jobb, jag har ju svårt för att kasta virke.

 


Så det blev ett par fågelholkar.

 


Bläcket runt hålet är från Fridolfs mat burkar (konservburkar)  

 


Signerade och klara.

 


Ett prov till fabriken, det är på baksidan av speglarna som jag holkar ut.  

 


Där dom ska sita är runda ytor, så för att komma närmare så holkar jag ut lite......................

 



Av Sören Larsen - 27 oktober 2015 00:28



Montage av trappan första dagen.

     


Det har blivit gjuten nu, så nu får den stå tills på onsdag då ska jag försöka att få det klart....................

 


Av Sören Larsen - 25 oktober 2015 22:48


Sågar ut speglar.

 


Slipar kanterna, en del av mitt söndagsnöje.

 


Det blev lite skogskörning i dag med, kul som f.............................


 

Av Sören Larsen - 25 oktober 2015 01:22



Vi har hittad grottor igen.


Har lovat att inte tala om var.

 


I gängäll så fick jag ta några bilder.

 


Det ska bli en super stort plats för servrsr, förmodlingen den största i Sverige.

 


Dom jobbar 7 dagar i veckan,

 



Var också och tittade på 4hjulingar i Söderköping.

Vid kanalen så var det slut på turister.

 


Götakanal är tömd på vatten, ser lite tråkig ut.

 


Här ligger det ett hus oppe på höghuset.

 


Öl guuuuuben.

 


Höst.

 


Hemma igen, det har varit en fin dag på alla sätt o vis..........................

   






Av Sören Larsen - 24 oktober 2015 01:25


Det blev inga jobba bilder i dag, bara jag får ställa upp..........................

 

Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards