Alla inlägg under december 2019

Av Sören Larsen - 31 december 2019 18:04




Kollar juset i bakgrunden hehe.

 


Tycker att jag gör så lite men soppor blir det ändå.


 


Det finns rönbär kvar åt fåglarna.


 


Härligt solsken.


 


Satte upp barometern.


 


Det enda felet är att det är pluss grader.


 


Är det någon som kan komma med ett förslag vad gör jag  med alla omoderna telefoner ??


 


Målning på gång igen.


 


Det ska bli frasvåfflor till kvällsmat.


 

   

Det blev fel färg på ljusslingan men men vi får se hur det blir med det.


 


Här skulle den bilden vara jaja håll till goda med det iallafall........................


 

Av Sören Larsen - 30 december 2019 18:12




Så blev den.

 

 

Fär väl duga.


 


Det är den 30/12 och barna är ute och gungar ganska ovarnligt...........................


 




Av Sören Larsen - 29 december 2019 15:47



Mellandags skinka, det ska bli gott.

 


 


 


Liye måla igen.

 


 


 


 


Nu får det duga tror jag.................................


  



Ps: kvälls jobb..<>..

 


 

 

Det tog en stund men nu är det klart................
 


Av Sören Larsen - 28 december 2019 17:27




Jag är ute och jagar tihnner/lacknafta.

 


Hos Roger var vist ingen hemma.

 


Inga affärer var längre öppna, så jag åkte till Thomas som var hemma men på väg ut för att handla.

 


Men dom hade lacknafta som jag fick.

 


Nu kan jag tunna ut färgen.

  


   Nåja det blir nog imorgon dom jag målar kanske, får se.

 


Den här bilden var från igår, idag blev det annat som jag missade att fota..........................


  



Av Sören Larsen - 27 december 2019 15:34




Det är en av orkideérna som jag har delat upp i 7 delar,  det blir ganska små blommor i den, men fina för det.

 


 


Lite sent men en av dom kom iallafall.

 


Målar igen.

 


 


Bara att vända på den när den torkar.

 


Var hem förbi Janssons den äldre, det är otroligt va lobb Roger & Jacob har lagt ner på att svetsa och skrapa.

 


Det är både ut och invändig på denna bil som ska vara körklar till våren.................................

  


Av Sören Larsen - 26 december 2019 14:23




Börjar att måla.

 


 


 


Fläkt/lampan har stagit ute inatt.

 


 


Nu får den stå inne och torka.

 


Snö.


 

Ljusramp från kina.

 


 


 


Armbandet invid klockan är trasig.

 


 


Fixar det med smältlim profesoriskt det holler väl ett tag.

 


Fryser in 3 pk köttfärs 5 pk prinskorv 5 pk köttbullar.

 


1 fläskkorv  1 köttkorv kan vara bra att ha om det blir dåliga tider hehe...............................

  




Av Sören Larsen - 25 december 2019 17:33




Juldagen med Dansk soppa, sedan blev det Yatsy.

 


Det blir vad man gör det till, riktigt roligt.

 


     



  Vi var Roger Camilla Jenny Jacob och jag, och vi hade jätte kul.............................

  






Av Sören Larsen - 24 december 2019 16:27




Det blev Julmiddag hos Thomas & Marianne.  


Glömde ju att ta nogra bilder förståss.

 


Här kommer en gammal bild från 2008.......................

  

Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards