Alla inlägg under november 2016

Av Sören Larsen - 14 november 2016 22:37





Bara en hjort bild i dag, jag har tagit det lite lugnt. Kram till alla mina läsare...............................

  

Av Sören Larsen - 13 november 2016 19:45




Slipar och brynar yxan inför nästa äventyr.


 


Ja nog blev den vass allt, är det någon som ska rakas ? hehe

 


Här är vi vid sjön Tolängen, vattnet har inte stigit något nämnvärd.

 


Det är i alla fall roligt att åka.

 


Här ett vatten drag som vi ofta besöker, videoklipp.
 


  Här har jag fått vatten på kamerahuset till min action kamera, så det blev inte bra........................  .


Av Sören Larsen - 12 november 2016 23:00





Städning nere på fabriken, mycket färg o plast på golvet.

 


Här följer några klipp av ett hindder på vägen.






Hinder är till för att lösas.


Här var det lite j...... så vi vände, men nästa gång så.


Limmar.

 


Får se det kanske blir något av den också ?..................................

  


Av Sören Larsen - 11 november 2016 20:23





Här är det förbered till att göra en mini vindorgel.  


 


Så blev den, den är för folk som inte vill ha så starkt ljud i vindorglen.

 


Nu är det en trä kruka som kommer till.

 


 


Det ska bli en större kruka också.


 


Hjorthorns knappar och potatisstickor blev det med.......................................

  

Av Sören Larsen - 10 november 2016 22:39






Det ska bli en likadan.

 


Nja det kanske det blir.

 


Jaaaaaa nu är det bara att måla den men det får den som ska ha den gära själv.

 


Min 9-5a aero insnöat igen....................

  

Av Sören Larsen - 9 november 2016 22:42





Flera blommor.

 


I novemberkaktusen, den är/blir fin.........................

  


Av Sören Larsen - 8 november 2016 22:05

  





Det blev bara en härlig bild i dag, jag är ju ledig för att vila upp mig........................


Av Sören Larsen - 7 november 2016 22:50





Jag fick hjälp av grabbarna att lägga på vinter hjulen på SAABen

 


Nu är det nog vinter i alla fall.

 


Var till sjukhuset i Linköping, men jag gjorde bort mig odentlig jag glömte att jag inte fick äta något 6 timmar före, så när jag var och lämnade in tipset så köpte jag en korv, alltså blev det ingen gastroskopi tagning utan jag ska tillbaka den 18/11 (jaja så det kan bli)

 


Var förbi Lary o Johan och talade om att snöplogen inte passade på den nya 4hjulingen, dom kan bygga om den, jag avvaktar lite vi får se..............................

  

Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards