Alla inlägg den 6 juli 2015

Av Sören Larsen - 6 juli 2015 23:57





Blev färdig med Roines hylla/låda

 


Hoppas att han klurar ut hur han ska skruva fast den.

 


Det ska nog gå annars får jag skicka en bruksanvisning till honom.

  


Nu är den i alla fall på väg till Sundsvall/Fagervik.

 


Snyggt va.

 


Jag var med Thomas in till kotknackaren i Linköping.

Det blev lite annat köpt också då.

 


Fjärstyrda kontakter.

 


Smalskärm eftersom en av mina har sloknat.

 


 


Den blev bra.

 


Det blev en telefon också.

 


Nu är det något nytt att lära sig igen.

 


Mmmmmm jag tycker om jordguuuuubar.

 


Var till frisör och klippte mig i dag det är 22 år sedan sist som jag var till en frisör (har klippt mig själv jämt/ojämnt hehe)................

  



Av Sören Larsen - 6 juli 2015 00:56




40 grader i skuggan.

 


Väderpinnen säger det samma.

 


En kund som köper väderpinne/indianbarometer.

 


En videoklipp på Thomas.


 


Det blev en skaplig tur i dag i skogen.

 


Jag fins där i bakgrunden men kameran fokuseradde på korumpan där kameran står hehe.............................

  



Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards