Alla inlägg under juli 2015

Av Sören Larsen - 31 juli 2015 22:55




Hemma clematisen är jätte fin.

 


Men nu har det burit iväg till Danmark.

 


Det blev Öresundsbron.

 


 


 


 


 


 


 


In i tunneln

 

Vi kom ut också.

 


Nu är vi framme vid Storebältsbron.

 


Nu är det Jylland.

 


 


 


Framme i Skorup.

 


Det är ett jätte fint hem som dom har..............................

  


Av Sören Larsen - 30 juli 2015 23:42




Det var min kära brors begravning i dag.

En stor tack till alla som var med oss i dag och ni som var med oss i tankarna.

 


 


 


Röda o vita blommor blå gul band (en sista hälsning lillebror)

 


Det var många biommor.

 


 


 


 


 


I församlings huset.

 


Det var trevligt att träffa så många fina menisker.

 


 


Det var en tung men fin dag.

 


Här en videoklipp............................


 

  



Av Sören Larsen - 30 juli 2015 00:34




Det är vist stockrosen som kommer nu.

 


Thomas Ivan och jag åker till skogs.

 


Det är inget bra läge för en dårlig rygg, men en liten stund går det nog.

 


Här är resultatet av vad Ivan o jag plockade på en ganska kort stund, så det är relativt gott om blåbär i år...............


  

Av Sören Larsen - 28 juli 2015 23:18




Målar lite igen på morgonen innan vi åker, ska försöka att få det klart i morgon.

 


Så var det dags att lägga trallen.

 


 


Så ska det se ut, hmmm jodå det blev bra..................................

  

Av Sören Larsen - 27 juli 2015 23:37




Tillverkade en hollare till min skylt.

 


Så ja nu vet alla, eller?????

 


Hämtade Ivan på Linköping City Airport

 


Det har spänts upp regnskydd åt mig till i morgon, där jag ska jobba........................

  


Av Sören Larsen - 26 juli 2015 23:42





Här i hörnan är staket krysset som jag tillverkade o monterade föra veckan.

 


I dag var det trappan som jag monterade.

 


 


Det gick ju bra huvudsaken är att kunden är nöjd......................

  



Av Sören Larsen - 25 juli 2015 19:25




Det ska bli en trappa.

 


 


Vagnstycken klara.

 


Trappstegen klara.

Ska försöka att åka och montera den i morgon.

 


Började lite måla, det går ju bara att ta lite åt gången färgen härdar ganska fort med bara några få droppar härdare

 


Härligt att kunde lägga in egen gurka.............................

  

Av Sören Larsen - 25 juli 2015 01:23





8 blommor och 7 knoppar, den är ganska imponerande.

 


Slutklippning av gräsmattan.

 


Med viss hinder fick lov att åka och köpa en ny eltrimmer.

 


Tid med 5 minuter vila och sudoku.

 


 


Skönt att koppla av en stund.

 


Virke har kommit hem till ett jobb som jag nog börjar med nu i helgen.

 


Det blev städat också.

 


Ett annat jobb som ska bli klar i helgen.

 


Mycket ärtor blir det.

 


Vindruvor också.......................................

  



Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards