Alla inlägg under juli 2019

Av Sören Larsen - 23 juli 2019 15:53




Mmmmm då var det rakat & duschat igen.

 


Tvättad en maskin.

 


Hemtjänst åker.

 


Camilla funderar.

 


Jag betalar räkningar.

 


Jaja det måste ju göras.


  


Här kommer tre videoklipp från igår.....................................


 


 


 

Av Sören Larsen - 22 juli 2019 16:37





Jag hade en tråkig dag enda tills Thomas kom ett tag och vi pratade som vanligt om allt mellan himmel & jord.

 


 


 


 


Var tidigare vid middags tid på väg att hämta Nnissan för att  lasta påå lite skrat.

 


Men det  blev inget av med det, var ju bara infall av tråkighet, eller deet vet till f.. vad det var...................

  



Av Sören Larsen - 21 juli 2019 17:23




Inget särskilt har hänt idag.

 


 


Tomaterna börjar att mogna.

 


 


Här fördriver jag dagen.

 


Nåja det går ju det också.

 


Det regnade en stund idag med............................


 


Av Sören Larsen - 20 juli 2019 15:26




Så var det dags för Knud erik,Lene,Nikolie att åka hem till Danmark.


   


Det har varit roligt att ha dom här några dagat.  


Jag lyckades att fixa till  min klocka.


 


Börjde slakta data 2.

 


 


Kunder.................................

  






Av Sören Larsen - 19 juli 2019 20:04




Vilar en stund.

 


Pussel expertar hehe.


 


 


Jag förstår att damsugaren inte gick så bra.

 


Men nu så funkar det perfekt.

 


Städninng överallt.

 


Matlagning.

 


Vilar finns det också utrymme för.  


 


Krsbärs plockning.

 


 


Flyttar Ponnyn.

 


Fixar bord.

 


Spelar tärning.

 


Så kommer gästarna.

 


 


 


 


Det går åt lite fundering ser jag.

 


 


 


 


 


 


Lukta på whiskyn, OBS luktar.

 


Alla får naturligvis mat.

 


Luktar.

 


Det var vassa grejor.

 


Det var och är en underbar fäst,och jag har också kundit äta en hel del, och framför allt har jag orkat att vara med...........................

  







Av Sören Larsen - 18 juli 2019 17:57





Lene syr på en ide som jag hade.

 


 


Det blev en väska.

 


Thomas kollar och provar.

 


Den tycktes bli godkänt.

 


Det var det det godaste som jag har ätit på länge (Dansk soppa)  ps: det var igår, idag blev det lasang sckså gott.

 


Nikoline ränsar grusgången.

 


Med god hjälp av mamma Lena.

 


 


Vikingen hos fotvården...........................

  



Av Sören Larsen - 17 juli 2019 15:43




Så kom Nikoline, Knud Erik, Lene från Danmark.

 


Några Hjort bilder.


 


 


Röjer ur fönstret eftersom jag har fåt fult med myror.

 


En av krukorna fans det 100 tals med myrägg, usch

 


Nu är det fixat.

 


 


 


Kunder.

 


Eftersom jag har slutat med Loppis så var det dags att ta ner skylten, med god hjälp.

 


Under tiden som vi var ute.

 


Hade vi fått in en Svala som det tog någon timma att få ut,men nu så..............................

  







Av Sören Larsen - 16 juli 2019 17:27





Öppnar växthuset (hemtjänst) .

 


Kunder igen.


 


Lite jobbigt för en som går med lullator.

 


Klipper av  gamlla blommor.


 


Tänk att det gick bra att äta lite.................................

  


Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards