Alla inlägg under november 2018

Av Sören Larsen - 22 november 2018 00:22




Älskar mina orkideér.

 


 


 


Har börjat att maskera inför takmålning...............................

  








Av Sören Larsen - 20 november 2018 23:58





Livet börjar att återvända äntligen, Var för några dagar sedan och fick nya glasögon, nåja fick o fick det är väl synd att säga  4500:-

 


Jag är så pass bra nu att jag har börjat julstäda, men det blir bara ett rum om dagen.

 


 


 


 


Idag blev det toalätten.

 


Skönt att det går bra. Kram till alla mina läsare, kul att se att ni är så många.......................... 


  



Av Sören Larsen - 19 november 2018 20:38


>>Ser att klockan i kameran är fel, ska fixa det nu genast<<



Var till jobbet imorse, bara för att konstatera att jag inte klarade av att jobba

 


Men något måste göras, så jag åkte till US i Linköping.

 

Det blev hela programmet blodprov - EKG - o.s.v

 


 


Läkaren konstaterade att jag har en ryggkota som är trasig.

 


SEX timmar senare.

Ja va då det blev förståss något starkt medecin, jaja vi får väll se vad det blir av det hela................................

  



Av Sören Larsen - 18 november 2018 21:46





Det har varit väldigt mycket jobb med elstängslet den här gången.

 


Det var väl en bock som fastnad med hona, men nu så är det fixat för den här gången.........................

  

Av Sören Larsen - 17 november 2018 23:41


 



Numera fins det djur på Glysebo gård.

Karin är fantastisk duktig med att bygga burar och sköta djuren.  (Min hyresvärd)

 


Huskatterna en av varje sort.

 


Kalkoner .

 


Höns.

 


 


Ankor.

 


I ett annat rum fins det kanoner också.

 Vktlar.

 


El liten tur i skogerna blev det också.

 


 


Lite roligt ska ju man ha.


Bomm ivägen, men det fins lösningar på det också



Av Sören Larsen - 17 november 2018 01:32





Varit till  Åtvid o Bestorp.

 


Här hemma trivs hjoterna tydligen bra.......................................

  

Av Sören Larsen - 16 november 2018 00:49





Bränner reklam medmera.

 


Så är det dags att ta itu med snöbladet.

 


 


 


 


Såja nu är den på plats.

 


Vintrar gräsklipparen och lilla 4hjulimgen.

 


Var i skogen en liten stund.

 


Idag kom det ett kuver med nya flugfångare.

 


Då kan jag byta igen........................................

  



Av Sören Larsen - 15 november 2018 00:20




Det är lite tråkigt att se gran som vissnar, (den tora sommaren)

 


Var till Roger och fixade en plåt.

 


 


Som jag ska ha överkant på snöplogen, glasfibern höll inte.

 


Förbi Ford i Åtvid för att höra när dom kan ta emot Ponnyn för att fixa smitningsskadan på den, svaret var svävande.

 


Jag skulle ju villja ställa in den för vintern, jaja vi får se............................

  


Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards