Alla inlägg under oktober 2018

Av Sören Larsen - 14 oktober 2018 21:36





På eftermiddagen åkte jag och tittade på Saras nya lägenhet, den är väldig fin, där kommer hon nog att trivas.

 


Besök i Ateljen, barnbarna fotades på kon o kalven.

 


 


 


Målade alla 4 låsbommar.

 


Man tagar vad man haver, jag hade lite färg kvar sedan jag målade något i Sundsvall.

 


Jaja så häftig var den ju inte men men det blev Baby blå

 


 


 


Nu har dom fåt lite färg iallafall............................

  





Av Sören Larsen - 14 oktober 2018 00:41




Var till skogs en liten stund, vist fins det mycket tratkanteräller i år också.

 


Klippte gräset.

 


 


 


Parkeringsskada

 


Det var nere på Willys parkeringsplats i fredags.

 


 


Tydlingen någon som har backat in i mig typiskt typ dragkula.

 


Hängde upp guldvaskar prylarna för i år.

 


Det närmar sig snart kan jag ställa in Ponnyn.......................................

  

Av Sören Larsen - 13 oktober 2018 00:23




Kjelle svetsar, nere på JoRogs smide.

 


Videoklipp.


 

Förbi på jobbet också.

 


 


 


 


 


Vist är det annolunda middag men gott.......................................

  



Av Sören Larsen - 11 oktober 2018 23:00





Så var det dags att snygga till lite inomhus.

 


 


 


 


Det tog tid men det blev bra till slutet.......................................

  

Av Sören Larsen - 11 oktober 2018 00:13





Lite färg hjälper.

 


 


Nu är jag klar med maskinen.

 


Resultatet blev bra.................................


 



Av Sören Larsen - 9 oktober 2018 23:45





Leffe startar morgonen med att konsulterar telefonen ang ??

 


Det blev en del fräsning idag för min del.

 


 


Städar efter mig.

 



Skal bygga ett verktyg. 

 



 


 


 


Den skal bli jätte slät alttså spakla slipa spakla slipa o.s.v

  









Av Sören Larsen - 8 oktober 2018 22:48




En bekant "lingon" igen.

 


Kantmålar en färdig "lingon"

 


Prövar en produkt för att se hur den fungerar.

 


Ställer lite iordning bland färgen.

 


 


 


 


Flera bergskanter.................................

  



Av Sören Larsen - 7 oktober 2018 23:15






Var till Birgitta och åt middag (koldolmar) det var länge sedan.

 


På förmiddagen kokte jag en sats råsaft på äpplen.

 


Det blev en sats på eftermiddagen också äpplen o vindruvor, samman lagd blev det 7 liter.

 


Slut för idag.................................

  

Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards