Alla inlägg under augusti 2018

Av Sören Larsen - 24 augusti 2018 00:17





Lagar byxor.

 


Städar.

 


Fixar till lite mod blommorna.

 


Invertering av mina garderober.

103 par strumpor

21 par kalsonger

7 par ---=---    långa

70 T-shirt

23 pikétröjor

18 tröjor  stickade och collegetröjor

12 par byxor

7 par kortbyxor

14 har hansker

6 halsdukar

12 par skor . läderstövlor

15 jackor sommar o vinter

16 skjotor långärmda

11  ---- =---- kortärärmda


 


 


Så jag behöver inte åka till Ullared på ett tag hehe.

 


??????

 


Vad gör han ?????

 


Vid femtiden var jag inne vid flygvapenmudet bilträffen hade tema Mustang ikväll.

 


Vi slog ett gammalt rekord som var 133, idag var det 144 om jag räknade rätt.

 


Mustang har många modeller här en SHELBY den är likasom en storebror till min Ponny.

 


 


 



 

En hel del andra V8or och veteraner.

Buss E9595 tillverkad i Linköping 1937 av Aktibolaget svenska jernvägsverkstäderna (ASJ)  


 


 



 


 


 


 


Många motorcyklar var det också,

Det har varit en bra dag..................................

  

Av Sören Larsen - 22 augusti 2018 22:45





Var ute och åkte en tur ikväll.

 


Jobbar med segelbåten.

 


 


 


Så blev den färdig.

 


 


 


En ny hubb till.

 


Sista jobbar dagen för denna vecka, käns lite underligt, men bra.............................

 


Av Sören Larsen - 21 augusti 2018 22:11




En hubb som strax är klar.

 


Det fattas vist ett par figurer.

 


Jag bygger en minjatyr segelbåt.

 


 


Mera hubbar på gång..................................

  


Av Sören Larsen - 21 augusti 2018 00:03





Fattas lite mera färg på ägget.

 


 


Körde med plastsprutan idag.

 


 


 


 


Hubb golvet blir nog imorgon.

 


Blommor o blad är grundade...................

  



Av Sören Larsen - 19 augusti 2018 23:28





Pysslar hemma idag.

 


Tvättar ett par maskiner plockar kottar under tallen o.s.v

  

Av Sören Larsen - 18 augusti 2018 23:30




Thomas o jag var och tittade på Sportbildagen i Västervik.

 


Det var föranmällning annars skulle jag och min gula Ponny varit med.

 


 


 


 


 


 


Pär följer några videoklipp.


 


 


 


 


Det var en solig och rolig dag....................................
 


 

Av Sören Larsen - 17 augusti 2018 22:20




Urban skuggar bergskanterna.

 


 


Jag gjorde en sjöstjärna.

 


 


En "björk" skrotas.

 


Skulptering.

 


Rensågar blommorna,

 


Bladen också sågas sedan är det en massa slipning på alltihopa.

 


Bakstycket till ett stort "ägg"............................

  









Av Sören Larsen - 17 augusti 2018 00:30





Lotus.

 


Torsdag på flygvapenmuset.

 


 



Det blev väldigt många bilar.
 
 

 


Fiat 600 tror jag.

 


Fast han fick inte plats mad motorn utan att köra med huven öppen hehe.

 


Jaguar.

 


McLamaren.

 


 


Morgan.

 


Ginette.



 


Lamborghini.

 


 


 


Detomard pantera.

 


 


Mercury.

 


Ferrari.

 


Jag säger då det, att ha motorn inne i bilen nääääääää.

 


Nåja jag jobbade ju på dagen också.

 


 


 


Med allt möjligt.

 


 


 


Skal bli blommor och blad på höga rör med vatten sprut...........................

  










Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards