Alla inlägg under juli 2018

Av Sören Larsen - 7 juli 2018 23:55





Den 7/7 2014

 


Den 7/7 2015

 


Den 7/7 2016

 


 


Den7/7 2017

 


Jag har tagit det lugnt idag den 7/7 2018

  



Av Sören Larsen - 7 juli 2018 01:53






  

   Skal vara vid Thomas & Marianne kl 08.00 det blir Ponnyn idag.

  


Så är vi på väg till Åkers styckebruks kyrka.



 


  


En bensträckare.

 


Framme vid kyrkan.

 


 


 


 


Det är Inges mor som vi tar farvel av.

 


 


Lilleman i ny kostym.

 


Nu är jag på väg till Västerås där det är tredagars bil hålligång.

 


Problik överallt som här på traktorvagnen.

 


Här slits det gummi.

 


 


 


 


 


 



 


 


 


Jag har nog alldrig set så mycket amrikanare på en och samma dag, och ombyggda bilar, många tusen var det allt i Västerås.
 
 

Det var välordnat.

 


Ett par BMV.

 


Kanske inte riktigt orginal hehe.

 


Lämnade Västerås vid 22 tiden och jag har fortfarande mönster kvar på mina däck hehe....................................

  




Av Sören Larsen - 6 juli 2018 00:16




Imorse köpte jag dom här två bilar (Honda tror jag att dom hette) av en jobbarkompis han ville inte släja en bara.

 


Nåja det vikigsta idag var att få in gräsklipparen till JULA men jag hade ingen bil med dragkrok SAABen skrot motorhaveri för dyrt att laga, ingen av Hondana, inte min Ponny heller, Roger hade sin utlånat till Rodeco, Thomas har inte heller krok på någon bilarna, en bekant (bilförsäljaren Peos bil) återstog, vist fick jag låna en bil om jag bara tankade lite i den,

 


Det var en Nissan king cab som jag tyckte mycket om, så jag sålde dom två Hondana och köpte Nissan. Det är ju bara som vinterbil jag ska ha den.      (farthollare, automatlåda, fyrhjulsdrift, taklucka, disel)

 


 


Ikväll åkte jag till Flylvapenmuset.

Bilarna på andra sidan vägen är åskådare.


Träffade Mustanggänget blandannat jätte kul.
 
Otroligt mycket bilar inte bara V8or 


 


Det blev vist två DKV,,,,, jag får inte bort den.

 


 


SAABen är häftig.........................................

  

>>> PS: Gräsklipparen är fixat så den är hemma igen, men inget gräs, det är som avbränt <<<




Av Sören Larsen - 5 juli 2018 02:11





Slipar och målar blommor till Linköping (tror att det är till IKANOHUSET).

 


 


Städar mellan dom olika färgerna torkar.

 


?????

 


Aja Chris städar han också hehe.....................................

  






Av Sören Larsen - 3 juli 2018 23:14




Var i Folkparken, mycket bilar kom det, och åskådare.

 


 


Det här är baraa i en riktning.

 


 


 


 


 


Det var en fantastigs kväll, många att prata med och folk som jag kände igen.

 


Bilder från dagen på jobbet.

 


 


En hel del som ska vara färdig målat imorgon.

 


Några småkullar blev det med..........................................

  












Av Sören Larsen - 2 juli 2018 23:20





Solnergång över Åtvid.

 


Dags att jobba igen


 


 


 


 


 


Kan inte komma på något bättre idag....................................

  





Av Sören Larsen - 2 juli 2018 00:58




En kalv på rymmen.

 


På väg från Basunda gård....................................


 


Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards