Alla inlägg under februari 2018

Av Sören Larsen - 19 februari 2018 21:31




Nya bergskanter som ska till Kina.

 


En det till mässan också.

 


En blivande bläckfisk.

 


 


Sista blommorna av amyrillusen...............................

  





Av Sören Larsen - 18 februari 2018 22:09





Det var bra is nu.


Ca 23 cm tjok, så vi åkte en stund.

 


Tyvärr så fungerade inte min hjälmkamera, (minneskortet var inte riktigt intryckt, klantigt hehe)..........................


 



 

Av Sören Larsen - 17 februari 2018 22:50





Godmorgon.



 

Jag skadade vänster öga i fredags på jobbet, det kom troligen av att jag hade fåt skräp i ögat.

 


Först till akuten, där dom skickade mig till ögonkliniken som för almenheten var stängt.

 



 


Men för mig så gick det bra, det konstaterades att det var en sår på ögonhinnan, så jag ska använda antibiotika en vecka i ögat nu två ggr om dagen..................................

  



Av Sören Larsen - 16 februari 2018 23:21




Så ska den se ut, snygg tycker jag.

 


 


Andra svanen också på gång.

 


 


Blad, kanske näckros ?

 


Lite annat också.

 


Thomas och jag tog en tur till Linköping.

 


 


Det har kommit lite snö igen......................

  





Av Sören Larsen - 15 februari 2018 22:42





Svan nr två.

 


Fjäril igen.

 


 


Det är helt otroligt att den här orkideén har stagit i blom så länge, inte en blomma har visnat.......................

  


Av Sören Larsen - 14 februari 2018 23:56



En svan på gång.

 


En del andra saker också till samma projekt.

 


 


Så ska det färdiga jobbet se ut.

 


Grundmålar.

 


Gummi belagda figurer.

 


Lite målning kvar på fjärilen...................................

  










Av Sören Larsen - 13 februari 2018 22:08







Nu lastas ett ganska stort jobb som vi gjort till Frankrige.

 


Har aldrig set en Amyrilus så lång omkring 700 m/m hehe.

 


Sakerna börjar att komma från Kina som jag har beställd.

 


En paket åt gången i postlådan...........................

  


Av Sören Larsen - 13 februari 2018 01:01





Kantmålar nu den sista "lingon" på några månader.

 


En hubb klar för gummiläggning.

 


Nästa hubb väntar på att plastas.

 


Imbalerat klätterväggen.................................

  

Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards