Alla inlägg under januari 2017

Av Sören Larsen - 24 januari 2017 23:45




Min kusin Kaj o jag en sommar i Danmark.

Min älsta syster Emmy o jag vid deras hus i Finspong.

 

Syster Inga vid deras sommarstuga.

   

Sommar syssla.

 

Min far Jakop P Larsen, det är en envis trärot.

Sara o jag vid deras sommarstuga en midsommar i Stöde.

   

Semäster tripp till Värmland för ca 50 år sedan.

 

En av våra låtsas brölopar någonstans i Stockholms skärgård, det var dom åren som jag var med i båtgänget..........................

  


Av Sören Larsen - 23 januari 2017 23:41




Fixar till gummiband i locket. 


 


Så att jag har styr på manualerna....................................

  

Av Sören Larsen - 22 januari 2017 23:17



 

 

 

Vi letade liten en stund efter en sak som jag har tappat bort, men tyvärr utan resultat.

 

 

Thomas ska ha sin 4hjuling in på service.


 

 

Så han lånar släpet ett tag......................................


 


Av Sören Larsen - 21 januari 2017 23:30






   Mera fågelmat.

 


Var förbi min syster Inga o Gunnars grav en stund.


Några roliga prylar till ateljén.

 


Det varnliga när jag städar nere på fabriken aceton tvätta på en del ställen.

 


 


Ute och åkte ett tag i dag, skönt väder....................................

  



Av Sören Larsen - 20 januari 2017 22:54





"Träd/bänk" den blir nog fin när den blir färdig målat.

 


Visserligen her jul varit men det är gott med skinka i alla fall.

 


Roliga prylartill ateljén........................

  

Av Sören Larsen - 19 januari 2017 23:43





En kul grej som jag ska göra några stycken av

 


Nytvättad (sen statade fast det är över ett år sedan den var igång sist)

Den är faktist till salu, 150 c/c (Sport) 5500 kr

 


Några smörknivar å en senapsspade.

 


Köpte mera solrosfrö, dom äter duktigt dom små liven..............................

  


Av Sören Larsen - 19 januari 2017 00:24





Så var den också klar (tredje)

 


Mion datahörna.


 


Fick lite hjälp med ett par saker, mitt probjem är ju att jag inte kan Engelska.................................

  

Av Sören Larsen - 17 januari 2017 21:01





Det var två det.

 


Fart på grillen.

 


Detta är den treje.

 



 


Det är inte så mycket kvar på den.


 


Det går framåt för grabbarna också  (Lycksele badet)....................................

  

Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards