Alla inlägg under augusti 2016

Av Sören Larsen - 31 augusti 2016 23:18




Var nere hoss Roger i dag och jobbade med min släpvagn.

 


Vid 12 tiden var vi och åt middag på Sandelius vid torget i Åtvidaberg.

 


 


Lånade trucken för att komma under och borra några hål.

 


Nu ligger plåten där.

 


 


Nu ska plåten sättes fast, men jag gör det hemma.

 


har satt fast dom i sidorna med 24 skruv, det ska dit 46 skruv till men det blir nog på fredag.

  


En bild från min quadrocopter...................................

 


Av Sören Larsen - 30 augusti 2016 23:09





Testar lite med quadrocopter.

 


 


 


 


Nybörjare.     Videoklipp.


 

Renoverade en postlåda som jag tillverkade 2002 febuari 25e

 


Har kört in grukor o urnor.

 


Så var det till att kratta bar under tallen.

   .


Halvfärdig.

 


Tog upp potatisen.

 


Råstekt mycket gott........................

 


Av Sören Larsen - 30 augusti 2016 00:38




Torget i Åtvidaberg vid middagstid.


  



 

Hemma från Linköping.

 


Ny telefon.

     


En liten leksak också hehe.....................

  



Av Sören Larsen - 29 augusti 2016 00:05




Lite tomater från lusthuset, Birgitta fick också några jaja vi delade på dom som fans.


 


Det blev bakade potatis i kväll och ungsstekt fläsk.

 


Englatrumpeten bara växer, det har kommit 5 knoppar i den.

 


Som överskriftet det bara regnar, ok jag ska väl inte klaga....................

  








Av Sören Larsen - 28 augusti 2016 01:58


OBS det fins två nya inlägg, fredag o lördag



Min tröja fans i postlådan i dag.

 


Härligt väder för en dag med rallybilar.

  


Några bilder och videoklipp.

 


 


 


 



 
 


Jodå det dammar reält men vi var tillräckligt långt ifrån.
 
 
 


Sista klippet är på Peo Kindgren............................
 
 

Av Sören Larsen - 27 augusti 2016 23:23

>Ursäkta att fredagens blogg kommer lite sent, men jag var så j..... trött i nattas hemma vid midnat<



Så ja jobbet godkändes vid middags tid.

    


Fin bagge.

 


Dags att åka hem.

 



  


Mot Munchen flygplats.


 


 


Väntar. 

 


Nu mot Amsterdam.

 


Dags att vänta igen

 


 


Vilket sammanträffande På flygplatsem stötte vi på Marcus med sitt gäng som kom från England, kul.

 


Hemma vid midnat, urtrött......................  





 

Av Sören Larsen - 25 augusti 2016 22:56



Krypskåpet är på plats.

 


"Fågelholken" också på plats.

 


Holken från insidan.

 


Svampen är infäd det ska läggas dit gummi.

 


"Lingonet" klar.

 


Fyra skåp klara.

 


Båda entreérna uppstlda.

 


Plexiglas vid entreérna.

 

 


Häftig lackering...................................

  





Av Sören Larsen - 24 augusti 2016 20:49




Krypskåpet har vi halvfärdig.

 


"Fågelholken" också halvfärdig.

 


Planken som ska sita över "lingonet" är klara för uppsättning.

 


Jag målar en del där vi ska sätta upp rödplanken. att jag gör det beror på att IKEA inte har någon som kan eller inte hat tid ??

 


Tapeterna på gång.

 


Vi har rest krypskåpet jag tror att den väger 10 ton hehe vi var sex man till det.

 



 



 


Det blev klart kl 19.30 men vi har mycket jobb kvar och ont om tid.

 


I garaget vid hotellet.

 


En sådan vill jag ha 911 ..................................  










Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards