Alla inlägg under oktober 2015

Av Sören Larsen - 7 oktober 2015 01:48




På väg mot Göteborg.

 


Morgon fika vid Gyllne utten.


  

  


Det är som synes Svenska Mässan som vi besöker, samtliga snställda på RODECO var med.

 


 



 


 




  

 


 


 



Här är våran monter, min chef står  och pratar med sin mor bakom står dotter och frugan  (alla jobbar på Rodeco)

 


 


 


 


Vikingen på hemväg, glöm inte att titta på mina videoklipp de fins fyra stycken..................................

 


Av Sören Larsen - 5 oktober 2015 23:48




Har ritat upp den trappan som jag ska göra (för att få ut graderna).

 


Sågar cirklar i spegelglas som är pålimmade på en trä skiva.

 


Två videoklipp.


  


 



Mycket spill blir det allt.

 


Middag för en viking, jag äter ju bara en gång om dagen när jag jobbar.


Synd att det inte blev en bra bild , det är en nithuvet vippstjärt, det vet till f.. vad den heter men fin var den.......................... 

 

Av Sören Larsen - 5 oktober 2015 00:52




Har börjat att tillverka klossar till Sundsvall (Susanne).

 


Nu är jag i Bestorp och hjälper Birgitta med några lampor.

 


Sängkammare fönster.

 


 


Köket.

 


Det blev snyggt.

  


Rökpaus.

 


En videoklipp på Anton o en kompis.


 

På hemväg.............................

 


Av Sören Larsen - 3 oktober 2015 23:03





Nya stänkskydd igen.

 


 


Vi var i skogen en stund, min första höst kantarell för i år.

 


Var och grattade Jenny på hennes 20 års dag.

 


 


 


Det var hemma hos far o mor som fästen hölls, god mat och trevligt sällskap. 

Har ni lagt märke till att det blev herr och damrum, det var det vist ingen som tänkte på....................... 


 



Av Sören Larsen - 2 oktober 2015 23:24




Det är städdag, rensar st paula.

 


Det är en blomma som växer fort, ganska lätt skött, jag gillar den. 

 


Har klippt färdig gräsmattan den blev ju bra.

 


Mysig solnedgång.

 


Det blev vist spegel bild av min fönsterlampskärm på bilden ovanför.......................

 



Av Sören Larsen - 2 oktober 2015 00:12




Har ställd in sommar möblerna och allt sådant.

 


Hopps att det blir sista gräsklippningen för i år.......................

ps: det är jobbigt att vara ledig. 

 

Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards