Alla inlägg den 15 juni 2014

Av Sören Larsen - 15 juni 2014 20:00




En kugge hade gått sönder i gräsklipparen, men det blev ingen större renovering just nu det får bli till vinter, plockade bara bort den biten som låste  hjulet, å så på den igen.


 


Birgitta i hennes nya trädgårdsbyxor, ska se om det går att spela KROLF i dom också, jo men visst då en runda på 35 slag, bäst att jag ser upp lite med henne nu fast jag fick 35 jag med.

 


Här kommer en mini serie av Fridolf.

 


 


 


 


 


 


Lilla firmabilen som Leffe och jag ska ha till Norrtälje i morronbitti, det blir nog bara ett par dagar som vi är där om allt går bra.....................

 


Av Sören Larsen - 15 juni 2014 01:03




Jag var på marknad i Björkfors i dag.

 


Överrums musikkår kom och spelade för oss.

 


 


En video klipp.


 

Det sades att det var ca 9600 besökare på marknaden.

 


 


 


En till video klipp, det kom en hel del motorcyklar vid middags taget hundratals Danska Tyska och flera länder som jag inte kunde tyda på nummerplåterna.


 

Här ett par vänner.

 


Mannen knivsnider och undervisar i den konsten han gör även björksirap.

 


Morona är b.l.a glaskonstnär även hon undervisar i denna konst.

 


Besök gärna http://www.rosenang.se/

 


Var ju tvungen att ta en bild av bussen med det fina namnet påp sidan.

 


Den här bilden är nog mera för egen bruk ska kanske kopiera fågelholkarna.

 


Villa Rosenäng.

 


Morona Engvall bjöd på middag det blev grillad lax ochfärskpotatis, tårta till kaffet.

 


Här en annan bekant med sin Englaska vän.

 


Till sist mitt ekepage för dagen, underbart väder hela dagen..........................

  

Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards