Alla inlägg under december 2014

Av Sören Larsen - 23 december 2014 18:40



Vill härmed önska alla mina läsare en riktig God Jul och ett Gott Nytt År.


Fixar iordning fläkten på toa  (damsuger)

 


Den här bilden ramlade ikull men jag hämtar potatis.

 


Till Birgittas janssons frestelse.

 ..


Så gick en toffel sönder, limmar ihopp den så att den håller tills jag får tag i ett par nya................................

 



Av Sören Larsen - 23 december 2014 00:04





Tvättade 4hjulingen och testade silvergaraget, den verkar ju passa bra.

 


Detta ska kanske bli en skål med lock ??.

 


Det här vet jag inte vad det ska bli, kanske inget eller?   Tror att det är jätte tjock bark.

 


Jag försöker att göra mintgodis men det gick inte så bra som jag hade hoppats......................

  


Av Sören Larsen - 21 december 2014 18:29




Jag slår in Julklappar.

 


Jaja det ser ju bra ut.

  


Nu har Birgitta klätt färdig våran julgran, snyggt tycker jag.

 


Vi var någr killar som var tillbaka till grottan som Thomas och hittade i går.

 


Här är den igenmurade ingången från insidan.

 


Ett av dom små rummen 150 kvaderatmeter.

 


Här en större rum drygt 700 kvaderatmeter, det var en kul upptäcktstur som vi var på..........................

  



Av Sören Larsen - 20 december 2014 23:24





En god vän (Kent) kom med EK bitar åt mig i dag, underbart.

 


Sedan åkte Thomas  och jag iväg till ett hemligt ställe.

Det här har nog varit huvudingången.


 


Där uppe fins något ?

 


Jodå här har någon eller några jobbat hårt för att såga sig igenom 350 m/m betong och armering (VARFÖR)


 


Det är ju en övergiven militär fort inne i berget.

 


Jaja det är otroligt många gångar och rum inne i detta berg.

 


Jag plockade ihop en (KÖPT) plastgran på förmiddagen, som Birgitta har börjat att klä, den blir nog klar i morgon......................

  


Av Sören Larsen - 19 december 2014 20:04




Julhandlade lite.

 


Fel det var mycket...........................................

  

Av Sören Larsen - 18 december 2014 22:20





Min navigator har slutat att fungera så jag var in till Linköping (ElGiganten) och lämnade in den för översyn, som tur var så gäller garentiet i två år, så det ska nog gå bra.

 


Köpte en presänning/överdrag till min 4hjuling på Jula

 


Nu är jag på Julbord med firman.

 


Lite mingel.

 


 


Lite roligt.

 



Chefen Daniel höll en kort redovisning om läget i båda firmorna och det ser ganska bra ut framöver.

 


Julbord.

 


Underhållning.

 


 


 


 


Jaja är det fäst så är det..................................

  




Av Sören Larsen - 18 december 2014 01:01




Det blev visst en räv mindre i morse när Pierre kom till jobbet, det blev en del skador på hans bil.

 


Jag kom mig inte för att ta några bilder i dag.

 


Så då blev det våran kyrka.............................................


..........

  

Av Sören Larsen - 18 december 2014 01:01




Det blev vist en rän mindre i morse när Pire kom till jobbet, det blev en del skador på hans bil.

 


Jag kom mig inte för att ta några bilder i dag.

 


Så då blev det våran kyrka.............................................
..........

  

Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards