Alla inlägg under april 2013

Av Sören Larsen - 7 april 2013 19:46




Jag har tagit åt mig ett jobb på RODECO (städa)

Kontrakt skrevs i onsdags.

Detta ska vist vara min städskrubb ? ? ?


Tar bort målafärg på golvet.

 


Massa skor på golvet fast jag har gjort en hylla till alla grabbarna, nu ställde jag upp alla.

Det ska vara tomt på golvet.

 

På eftermiddagen fick vi besök av goda vänner till Birgitta det var Inga-lill och Siverth.

Det var ett trevligt par...............

   

Av Sören Larsen - 6 april 2013 20:04



Förberedelser till middag.


Birgitta stekar rebensspjäll jag skalar potatis.

 


Så var det bara till att vänta på att klockan ska bli 13.00

 


Benny och jag hämtar stolar på altanen.

 


Det är i dag min 25 års dag sedan jag tog min sista droppe (starkt)

 


Jag var glad för att Benny Anita Lasse kom.

 


Det blev också 4 hundar som hade roligt.

 


Till middagen var också mina syster söner med familj här.

En härlig dag med fint väder......................

   

Av Sören Larsen - 5 april 2013 19:28



Killarna fraktar iväg en ruschkana.


Våran blomlåda har gått sönder.

 


Men det är lätt fixat med lite lim.

 


Hjotarna sprang över till andra sidan av vägen efter att Fridolf gjorde ett utfall mot dom.

 


Dom hade kommit in på tomten och åt fåglarnas mat  i fågelbordet.

Duktig kille Fridolf det är ju hans område....................

   

Av Sören Larsen - 4 april 2013 19:48



Sjukhus besök.

En människa tittade på mitt ben och konstaterade att den var kvar så fick jag åka hem 460 kr fatigare.

Undrar vad f.. jag skulle dit att göra jaja det blir nog bra.


Birgittas kompis som hon ger mat varje kväll........................

   

Av Sören Larsen - 3 april 2013 21:12



Var i verkstan i dag.

Började med en säng till Fridolf.


En klocka som kanske går att fixa, den har fått torsprickor.

 


Spinrocks hjulet snart klar.

 


Vi var på kalas i Kisa det var Julia som fyllde 12 år.

Här är Rex.

 


Birgitta och Louise.

 


Maja och Rex.

 


Solstrålen Lisa.

 


Födelsedags barnet Julia i mitten, med två kompisar.

 


Två kusiner till Louise.....................

   




Av Sören Larsen - 2 april 2013 19:43



Var till optiker med nya glasögonen som hade en skruv lös.

  


Vi var till Birgittas hus i Vikingstad och hämtade post och lite sådant.

Här passerar vi Viby k:a på väg till Mantorp.

 


Var till en potatis bonde köpte 25 kg potatis + 10 till Annette.

 


Ett bloss innan vi fortsätter.

 


Vi var på City gross och stor handlade för drygt 2000 kr


En bonde som har börjat att så ???????????

 


Som alla vet så tar jag bara bilder på värdsaktuella saker hehe.

 


Nu är vi hos Göran och Anna.

 


Det var fullt aktivitet i stallet, det mockades och snikrades 6 damer ett par män och så lilla Max.

 


Hos kaninerna.

 


Katterna trivdes i solen.

 


Så är vi hos Göran.

Han har byggd en bra verksta.

 


Så var vi på övre planet.

Det är ett fantastisk jobb som han har gjort, han har lite kvar att göra t.e.x att göra klar bastun och duschen................

   

Av Sören Larsen - 1 april 2013 17:02




Det har varit en lugn dag, bara vi två..................

 

Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards