Alla inlägg under februari 2020

Av Sören Larsen - 10 februari 2020 14:30




Nya uppdrag på JoRog smide.

 


 


 


Nu ska skärmtaket till plåtsagaren för vidare uttväckling.

 


Kom på en sak med det huset, bakom andra skorstenen är det en liten altan där det står en piskställning om jag mins rätt sedan syrran bodde där, kan ju förståss ha fel, och det får jag väl  höra i så  fall hehe......................

  



Av Sören Larsen - 9 februari 2020 13:54

     



Det är ett fantastisgt fin jobb som Jacob & Roger lägger ner på tävlings bilen.



 

 


 


 


 


 


 


Nya bränsletankar aluminium.

 


 


Solsken idag också......................

  








Av Sören Larsen - 8 februari 2020 12:16




Från 2011 och fram till 2020 Så kan det bli ibland hehe.

 


 


 


 


Jobbade i Björkfors.

 


 


 


 


  


Det börjar och slutar med 2020.............................

 


   

Av Sören Larsen - 7 februari 2020 18:36




Slutmålning.

 


 


 


 


Några videoklipp, när konstruktonen vänds för målning på andra sidan.



  
 
 


 

Jag gjorde ren handfatet så gott det gick, från savart så är jag ganska nöjd.


 


 


 


Slut för idag..........................


  

Av Sören Larsen - 6 februari 2020 17:28



Fortsättning från igår.

 


Blev kanske inte riktigt som jag hade trott.

 


Var i källaren och hämtade upp några saker som ska upp i skåpet.

 


 


 


 


Så blev det.

 


 


 


Det blir nog bra bara det blir klar nogon gång...............................

  



Av Sören Larsen - 5 februari 2020 19:01




 Soterar mina stearinljus.

 


Det visade sig att vara över 80 stycken hehe det räcker ett tag.

 


 


 


 


Nere hos roger.

  


Peo ska titta om han hittar nogon olja läcka på min bil.  


Så jag fick en lånebil av honom.

 


Det var gott med mellanmål.......................

  




Av Sören Larsen - 4 februari 2020 12:48




Var ute en stund, till apoteket hämtade en ny typ av inhalator, och till vårdcentralen där jag fick den demonstrerad, åkte bort till Roger som har fullt upp som vanligt, fast han har lite hjälp av en kille idag.

 


Den här har vist varit och badat hehe.


 


Snö i morse. 


 



 



 


Snyggt, det var andra gången i år  ........................


 


Av Sören Larsen - 3 februari 2020 16:56




Soligt idag också.

 


Bommarna nere.

 


 


 


 


Stor jobbet hos Roger.

 


Jag dammsuger en liten hörna hehe.

 


 


 


Mäter och svetsar, det är en hel del kvar att göra på den.............................

  



Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards