Alla inlägg under november 2019

Av Sören Larsen - 22 november 2019 19:48




Var förbi nere hos Roger vid kafferasten.

 


 


Roger jobbar på med trappan.

 


Nu är det tredje sektionen, den blir ca 12 x 4 meter en riktig jätte,  han tänker montera den i ett stycke. med kranbil.

 


Vilken parkeringsplats jag har blivit anaviasat fy va geggit.

 


Kollar nivån i styrservon, men den är ok...............................

  



Av Sören Larsen - 21 november 2019 16:09




Förbi Roger som jobbar med en jätte trappa.

 


Provar parkeringen men det är för tidigt den ska väl målas parkeringsrutor först.

 


Så jag får ställa bilen på gräsmattan bakom huset.

 


Var förbi Glysebo också en tur och pratade med flyttfirman och Karin, så att dom får samspråka.

 


Torkar hjulen efter att varit ute vid bilen och hämtad varorna.

 


Skorna fick också en omgång.

 


Mickron med fast den har inte varit ute i leran, men den behövde torkaas ur den med............................

  



Av Sören Larsen - 20 november 2019 18:02




Camilla letar efter ett vist papper.

 


Jodå hon hittade det och tyvärr em massa annat jobb åt mig.

 


På  TV en stund, jag gillar tecknat film, barnsligt ja jag vet hehe.


 


Så ja lite uppmärkning kanske.

 


Efterrätt.

 


Vi i Åtvid hade fin besök, Kungen med frugan.

 


Det var den 3/9/ 2013 det vet till f.. vad han gjorde här men det är det nog någon som talar om för mig eller det kan göra det samma förrästen han och jag var här iallafall hehe..........................

  


Av Sören Larsen - 19 november 2019 17:32




Var på Universitetssjukhuset och påbörjade 6e behandlingen, håppas att det ska gå bra den också.

 



Hissarna

 


 


Färdtjänst med Jimmy.

 


Reklam åt Rodeco.

 


 


Raggmunk gott gott.

 


Kl sex ikväll så asfalteras det utanför, det som ska bli parkeringsplats.................................

  




 





Av Sören Larsen - 18 november 2019 19:15




Var till Glysebo en tur, hämtade ett par småsaker.

 


 


Var liksom tvungen att stanna till når jag såg stenkrossen igång och ta ett par bilder.


 


 


 


 


 


Jag gillar att yitta på sådana maskiner jobba.

 


Var på RODECO också en stund.

 


 


Det är fina saker som tillverkas där.

 


 


 


 


När jag var där passade jag på att såga till en träskiva till en ny skärbr, det var en skiva som jag hade hemma.

 


Fixar till en klocka, aom nu är upphängt.

 


Det kom en man och satte in en hylla i hörnskåpet....................................

  




Av Sören Larsen - 17 november 2019 18:43




Camilla jobbar med att sätta upp gardinstängerna.

 


 


 


Det blev lite blandat jobb.

 


Roger & Jacob var till Glysebo och hämtade ett lass. 

 


Sängkammaren börjar att bli klart.

 



 


 


Ett videoklipp på slutet.........................


 



Av Sören Larsen - 16 november 2019 17:08




Var en tur till Glysebo med Thomes.

 


Tittade lite runt för att se hur långt flyttfirman har kommit.

 


Var i källaren också och det ser bra ut....................................

  

  



Av Sören Larsen - 15 november 2019 18:07



Mot Motala med färdtjänst.

 


Röntgar ögonen.

 


Sedan magnetröntgen av hela karoppen.

 


Hemåt det blev flera byten av färdtjändt bilar.

 


Här är det Jimmy som körde mig elt hem, fast jag skulle ha bytt vid stationen 500 meter hemmifrån, snäll kille.


 


Här har det också hänt en del idag.......................


  





Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards