Alla inlägg under oktober 2019

Av Sören Larsen - 15 oktober 2019 14:24




Färdtjänst chauffören Jimmy en trevlig kille.

 


Nåja  åker först med Camilla från Glysebo gård till hematologen på US

 


Hämtar posten.

 


Roger kollar glykolen.

 


Fåglar i en av hissarna på hematologen.  

  


Fiskar i en annan.


 


Det har blivit asvalterat nya vägen förbi flygplatsen.

 


 


Fina färgar.

 


Strax hemma...................................

  


Av Sören Larsen - 14 oktober 2019 14:39




Till vårdcentralen för provtagning.

 


Fina höst bilder.

 


 


 


 


Allt gick bra med allt som skulle göras.................................

  







Av Sören Larsen - 13 oktober 2019 16:09




Henrik Micke Birgit. 

 


Lis Laila.

 


 


 


Så var det dags för mina gäster att återvända till Danmark.


 

 


Håller på med en liten ide.

 


 


 


 


 


Som lyckades ganska bra.

 


Vinterförvaring.

 



Molly och Thomas kom ett tag.


Slut för idag..............................

  







Av Sören Larsen - 12 oktober 2019 13:55




Elstängslet får ny ägare.

 


Kollar att det finns sängplats till mina gäster.

 


 


 


 


 


Det ser ut att räcka till.

 


Så var jag av med elstängslet.

 


 


 


 


Henrik.

 


Lis Birgit Laila Henrik.

 


 


Börge min kusin från Danmark............................

  





Av Sören Larsen - 11 oktober 2019 19:27




Var i stan en tur.

 


Här har vi den stora staden.

 


Ny eller tillbyggnad det är mittemot JoRog smide.

 


 


 


Jag ser Glysebo gård men ingen Ponny där det beror kanske på att sitter i den hehe.

 


Där ja.

 


 


Gott med kycklong klubba..........................

  




Av Sören Larsen - 10 oktober 2019 15:28




Hämtar snigelposte hehe.


    


Några av dataskärmarna som jag har gjort av med.

 


Mera skrot..............................


  



Av Sören Larsen - 9 oktober 2019 15:35





Birgitta ställde upp och hjälpte mig att röja i båda rummen så att Danskarna som kommer på lördag får sängplats.

 


 


 


Det ska nog gå bra hoppas jag.

 


Mmmmm fluger är det gottom på överplanet.....................................

  





Av Sören Larsen - 8 oktober 2019 13:28




Fram och tillbaka fyra olika färdtjänst bilar.

 


Det är höstfärger på lövträden nu snyggt.

 


 


Nya vägbygget längs 35an,  vi ska vist bygga ut flygplatsen.

 


Det byggs också vid US Linköping.

 


 


 


 


Min hjälpande hand från hemtjänst, snäll och hjälpsam...............................

  




Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards