Alla inlägg den 2 september 2019

Av Sören Larsen - 2 september 2019 16:51




Det ska föreställa frukost Skinka, kassler, Salami och ost på den andras halvan hmmmmm gott är det iallafall.

 


Rotar runt lite i verkstaden.

 


Sara & Marianne kom ett tag och hjälpte mig att komma igång med att lägga ut bilder på saker som jag ska sälja typ på Åtvidabergs loppis, jag har lagt ut 12 bilder och 3 av prylarna har hämtads, ågot till ska hämtas fast det är ingen tid bestämt.

 


Samtidigt som Marianne skulle åka hem så träffade vi Karin så nu har jag sagt upp Glysebo gård, tråkigt men det är bara så att jag kommer inte att kunne jobba mera i min älskade verksta, så nu ska det avvecklas.

 


Det blev ju ett par gurkor iallefall.

 


Ett par plommonträd som ger frukt för fösta året, jag viste inte ens om dom fans fören Roger sa det igår.

 


Slut för idag. Kram till alla mina blogg läsare...................................

  



Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards