Alla inlägg under augusti 2019

Av Sören Larsen - 15 augusti 2019 17:50




Nu blommar det fint.

 


 


Här också.

 


Middags mat det var gott.

 


Så stängs växthuset för dagen.

  


På slutet en rundtur vid Glysebo gård.....................

 

Av Sören Larsen - 14 augusti 2019 21:34





Har fixat till en vaxduk till lilla bordet i växtpuset.


   


Var förbi Rogers verkstad en stund.

 


Så blir det stekt fläsk.


 


Det blev en god middag..................................

  






Av Sören Larsen - 13 augusti 2019 15:34






   Har varit en tur till stan/Åtvidaberg.

 


  


Besökte biblioteket.


Tisdag så det är dags för sprutan.


Kort videoklipp 2 sekunder.


 

 


När jag har kortbyxor så är den hemmagjorde väskan superbra (TACK LENE)..................

  







Av Sören Larsen - 12 augusti 2019 14:31



Lilla 4hjulingen är kvar på gården, med ny ägare.

 


 


 


Var på väg till stan, men när jag satte mig i bilen så kändes det fel kroppen sade ifrån, så det var bara att kliva ut igen och gå in och vila, jaja så kan det bli.

 


Blommande englatrumpet.

 


Jag gillar min drake hehe.

 


Migg svets till salu.

 


Lilla drönaren också till SALU.

 


Jodå den mörka målnet innehöl en del regn.


 


Fruns eller vad det var.

 


Två ägg gick det åt....................................

  




Av Sören Larsen - 11 augusti 2019 20:52




   Dag 2 på öppet hus. Tyvärr så kom det dåligt med folk . 


 


 


 



 


Karin provkörde lilla 4hjulingen som dom köpte till sonen.

 


 


 


Så var ddet dags att plocka ihop.

 


 


Får se om det är någon som är intreserat av att köpa en hammok......................................

  




Av Sören Larsen - 10 augusti 2019 18:43




Det har varit öppet hus här idag, men vi har haft vädret emot oss.

 


Lite har ju gått att sälja trots allt.

 


 


 


 


 


 


Vi får väl se hur det går imorgon.  


 


Lilla 4hjulingen är också till salu.

 


Hängmattan 800:- bara med myggnät.

 


Så plocker vi ihop för dagen................................

  


Av Sören Larsen - 9 augusti 2019 15:30




   Besök av Mikael & Urban från mitt tidigare jobb.

 



 


Flyger en liten stund.

 


Lunch.


 


Mera besök från jobbet Leffe & hans bror Kent.

 


 


 


Tolla var här och vattnade och en del annat.  


Kent behövde ett par rötade björkbitar.

 


Min drake trivs vist bra på lite höjder................................

  



Av Sören Larsen - 8 augusti 2019 21:12



Svarven hämtades idag.

 


Tanklocket lämnade jag som färgprov till den nya skärmen..............................


  

Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards