Alla inlägg under augusti 2019

Av Sören Larsen - 23 augusti 2019 14:49




Kunder i Ateljén.

 


Så blir det städat.

 


Det var skönt att få det gjort................................

  

Av Sören Larsen - 22 augusti 2019 16:04



Duschade och rakning skönt.

    


 


Tvättar en maskin.


 


Medicin ska ju också tagas.

 


Ordning i oröran.

 


En inomhus grill som jag sak spara.

 


En sak till som jag får användning för.


 


Nya gräsklipparen ska säljas nu,   bara 12000 kr


Gasål värmare sparas.

 


Krolfen skal säljas.

 


Masiva bord och bänkar skal säljas nu.

 


Vid biblioteket.

  



Håller på att plocker iordning några lådor som jag ska ha med vid flytt som kanske blir av till November.

  


 


En låda med el utrustning.

 


   En rondell bara i Åtvidaberg.......................................

  

  




Av Sören Larsen - 21 augusti 2019 18:38




Är på altanen och plockar plommon.

 


Dom räcker nog idag iallafall.

 


En näringsdricka kom idag.

 


Några bilder utifrån bara för att fylla upp lite på min blogg hehe.

 


 


 


Det blev ju bra..............................

  



Av Sören Larsen - 20 augusti 2019 18:18



Hemtjänst klar för dagen, hos mig iallafall.

 


Camilla och jag varv till vårdcentralen jag lämnade blodprov.

 


 


Camilla fixar till docetterna och mycket annat med hemtjänst samt en del pappers jobb.

 


Jag betalde några räkningar, jaja det måste ju också göras............................

  

Av Sören Larsen - 19 augusti 2019 15:46




Var nere i stan igen idag, borta och pratade med Roger en stund, här beställde jag pitzza.

 


Var vid bilbesiktningen för att få en besiktningstid till Örnen, men dom hade lunch stängt.

 


Kul grej förrästen, jag her varit med att göra den där fotbollen.

  


Pitzzan levereras.

 


Hämtar posten.

 


 


Jaha det var inget  fel på den ....................................

  




Av Sören Larsen - 18 augusti 2019 13:34


Leffe kom och hämtade snöslungan.

  


 


 


 


Min kopp samling 63+4 st 

 

Plommonen börjar att mogna.

  

 

Kvällsmat på gång.

 

Så blev det när det var klart..........................

 







Av Sören Larsen - 17 augusti 2019 15:28



Har lite dataskrot på flaket som skal bort.

 


Bilen är laddat nu.

 


Laddaren inlagd på sin plats.

 


I Åtvivaberg 

 


Lite plåt slängdes i container hos JoRog smide.

 


 


 


 


Annat på hemligt ställe.

 


En liten harpalt ute vid Basunda gård.

 


Så var det slut för idag.................................

  




Av Sören Larsen - 16 augusti 2019 19:00



Laddar Örnen den har tappad strömen hehe.

 


 


Slaktar färdig datorerna.

 


 


 


 


Var i Åtvid och handlade en del förnödenheter..............................

  


Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards