Alla inlägg under juni 2019

Av Sören Larsen - 22 juni 2019 16:57





Nu blev gräset klippt under Mustangen.

 


Besök av Olle.

 


 


Och Thommas

 


Thommas hjälpte till med allt möjligt.........................

  




Av Sören Larsen - 21 juni 2019 16:37





Jacob klipper gräsmattan.

 


 


Jenny binder en blomsterkrans.

 


Middag.

 


 


    


 


 


 


 


En härlig midsommar...........................

  




Av Sören Larsen - 20 juni 2019 18:19





Ja det gick ju inte att för mig att ta dern uppsamlaren på klipparen, för tungt förståss.

 


Ett par bilder från växthuset.

 


 


 


Så blev det väder en stund, jag älskar åskväder.

 



 

 


Det gick inte heller så bra.

 


 Nåja lite mat får jag i mig iallafall.

 


Morgon patruljen.

 


Det här är ju egentligen ganska grymt, här kan jag bara gå här hemma och se på hur blommorna vissnar, orkar ju inte att lyfa vattnkannan för att vattna..................................

  




Av Sören Larsen - 19 juni 2019 19:25





Lånetiden har gått ut på en bok.

 


Kom på att jag hade ett par kryckar uppe på förådet.

 


Det var inte så lätt att få ner dom.

 


Nu blommor trden.

 


Fina dom är.

 


Kollar till maskinerna...............................

Av Sören Larsen - 18 juni 2019 18:53





Så är det dags att börja med andra behandlingen mot min canser

.

 


Besökte min läkare på US LINKÖPING.

 


 


Samt ett par ställen till.

 


Så ser min nya säng ut, hoppas att jag kan använda den...................................


  





Av Sören Larsen - 17 juni 2019 19:30




Besökte Roger på jobbet idag, en stund.

 


Det är plattformar och räcken som han tillverkar.

 


Mycket bra jobb som han gör.

 



 


Här har Åke varit på besök han åkte MC idag och inte Corvetten.


 

Min morgon hemtjänst.

 


Här kommer min nya säng.

 


 


Jaja det kanske blir bra, vi får väll se.................................

  




Av Sören Larsen - 16 juni 2019 18:16





Fy vor risig han ser ut gubben, nåja håppas att det blir bättre snart.

 


Åtit lite, så det går åt rätt riktning............................

  


Av Sören Larsen - 15 juni 2019 15:11





Dom första bilderna är från den 11/6 och igår.

 


 


Flytter på nångr poslins fåglar så att det ska gå att öppna fönstret.

 


 


Jag hade nemmerligen fått in en Svala.

 


efter några timmar så kom min vän Olle.

 


 


Här var idag Roger fixar till elen i växthuset.

 


Marianne - Camilla  vattnade och en massa annat.

 


Thommas körde trimmer b.l.a

 


Johan lagade en lampa så att den blev som jag ville ha den.................................

  





Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards