Alla inlägg under maj 2019

Av Sören Larsen - 9 maj 2019 22:59





Nu skal det bli häst eller får hage.


 
 

Full aktivitet.

 


Körde ut ett lass störar åt dom.

 


Funderar.

 


Konst eller ett orkidé blad.......................

  



Av Sören Larsen - 8 maj 2019 21:46





Två av mina porslinsblommor...........................

  




Av Sören Larsen - 8 maj 2019 00:09





Det grönskar fort nu.

 


 


Blommorna kommer före bladen, har alldrig tänkt på det.

 


Blomlådor tillverkas nere på JoRog smide i cortenstål.

 


Middag på G.

 


 


Fisk jaja jag tycker att dom var lite torra, fast jag glorde efter beskrivningen, 225 g i 17 minuter, jag skulle nog ha köpt rödspättor istället, det blir nästa gång.........................

  

Av Sören Larsen - 6 maj 2019 20:26





Jag gillar mina orkideér.

 


Någon hade brottom att komma iväg från Willys hehe.

 


Tyckte att det såg ut som mörka män (svartskallar)

 


Nja vist är det gott men jag väntar nog ett par dagar.


 


Haglar och regnar.

 


Jag hade kunder i Ateljén vid tvåtiden då haglade det också................................

  






Av Sören Larsen - 5 maj 2019 16:55





Hugo kom och hälsade på (Svartahöken)

 


Pratglad man.

 


Han skulle vilja ha ett par fjädrar av den där kalkonen hehe.............................

  


Av Sören Larsen - 4 maj 2019 23:45




Kl 06,14 på väg att träffa ett gäng Mustang folk, det skal bli en tur till Visingsö, har alldrig varit där, bara åkt förbi hundratals gånger.

 


Från linköping var vi tre som åkte samtidig.

 


Lade ut alla 85 bilder 2 videoklipåp

 


 


Ödeshög blev vi 23 bilar (bara Mustanger)

 


Småfåglarna kryper in till motorn för att värma sig hehe.

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


  


 


 

 


 


 


 


  



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Mjölkmaskinen på väggen är en liknande som vi hade hemma på gården 1948.

 


Maskinerna käns igen.

 


 


 


 


 

 

 

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Över 16 kr skilnad mellan dom två bensin pumperna som fins med på min blogg idag.

 


Jag hant med att gratta Erik på hans födelsedag.

 


  


 


Slut på en trevlig dag............................................


  











Av Sören Larsen - 3 maj 2019 21:27




Var nere i Åtvidaberg, borta vid Roger och tillverkade några småsaker till en ny uppfinning.

 


 


Nu ikväll så kom det en lastbil med lite gods till Karin (min hyresverd)


 


 

 



 



 
 

Det var bara kul att se den här variant av lossning, det gick smidigt...........................

  




Av Sören Larsen - 3 maj 2019 00:52





Första bilträffen på Flygvapenmuseét för i år.

 


Otroligt många bilar fast det var lite småkalt.

 


 


Framför allt var det prosentuelt övervägande Mustanger.

 


 


 


 


Bilderna får tala för sig själva.

 


 


 


 


 


 


Påminner lite om en Morgan, tror att det är en DBS.

 


Det var en bra dag/kväll......................


 


Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards