Alla inlägg under februari 2019

Av Sören Larsen - 6 februari 2019 21:41




   Se där ja det är ju Glysebo gård hehe

 



Här var det just två älgar som smet över vägen.

 


Var förbi på jobbet en stund.

 


 



En som tillhör babblar familjen.

 


Handlade lite mjölk o snus mm

 


Bytte flugfångare också..................................

  







Av Sören Larsen - 5 februari 2019 22:45





Det blev snöplöjning igen.

 


Tittar på några avsnit av GOLD RASH

 


Duschar.

 


Rakar mig om det så behövs eller inte hehe.............................

  

Av Sören Larsen - 5 februari 2019 01:08





Det blev bara ett par vinterbilder idag.  


Lite snöplogning med min 4hjuling också..................................


  


Av Sören Larsen - 4 februari 2019 00:10





Nu ser det ut att vara svort att hitta mat för hjortarna.

 



 

Nu kom det odentligt med snö 35 - 40 cm

 


 


 


Jag lyckades att plöja min uppfart.

 


 


Men vägen upp och planen var det för mycket för min maskin.

 


Fifk sättta i kraftigare bult i överplåten.

 


 


Det blev fläskfile till middag idag, och det var gott........................

  

Av Sören Larsen - 3 februari 2019 01:21




Det blev snöplogning idag.

 


 


  


Inställd igen under presening.

 


Gör iordning bandsågen..............................

  


Av Sören Larsen - 1 februari 2019 22:04





Ser ut att trivas i vintervädret.

 


 


För vinterväder är det.


 


Var i björkfors.

 


Jacob jobbar med en ide.

 


Roger jobbar med att montera extralyse på en Citroen.  


Det blir nog bra när det blir klart..........................

  


Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards