Alla inlägg den 9 augusti 2018

Av Sören Larsen - 9 augusti 2018 21:35





Skovhuset lite från ovan, Knud-Erik & Hans  Viljam och en god vän till Hans, kom på förmiddagen en stund.l

 


Åkte till Hosager och hälsade på Frede och vi gick runt på gården där han jobbar


 

Många många kalvar.

 


 


 


 


Över 180 mjölkkor.

 



 

Separat "BB"

 


 


Mera kalvar som flyttas framåt tills dom blir mjölkkor, välordnat system.

 


 


 


Nu är jag på väg till Serup.


 

Farfar & Farmors grav.

 


Med en del av barnens gravar runt deras.

 


Sedan åkte jag till Sinding och letade reda på var Kaj bodde men han var inte hemma.

Här är huset där han växte upp.

 


På vägen till Skovhuset.


 

Här börjar det att hända saker.

 


 


Sedan åkte jag till Aulum och hämtade Jens och vi åkte till Holstebro där vi gick på AA möte.

Nu är det kväller, Godnatt mina vänner och tack för att ni följer mig på min blogg........................................



Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards