Alla inlägg under juni 2018

Av Sören Larsen - 15 juni 2018 00:45




Lite regn har gjort underverk.

 


 


Förlänger en resept.

 


På Biltema, lås till släpet.

 


Min gula Ponny fick några saker i bakluckan.

 


Reservdunk, dammsugare, våtservetter, förstaförband, USB kabel, och en papperskorg som jag inte vet var  den kan placera ännu......................

  









Av Sören Larsen - 13 juni 2018 23:43





Sista målningarna på vattenleken.

 


 


 


Handpump instaleras.


 


 


ÖG kommer kl 0700 imorgon och hämtar den och kör till Ysta med den.........................

  


Av Sören Larsen - 13 juni 2018 00:17





Lånar ut släpet till Göran.

 


Maskerar och målar.

 


 


 


 


Lite annat också.

 


 


Nya formar till "blommor"............................


  







Av Sören Larsen - 11 juni 2018 22:43



Nu kan jag bör att maskera imorgon.

 


Ett gäng färdiga till IKEA.

 


Nya på gång..............................................
.

  












Av Sören Larsen - 10 juni 2018 23:37





Räkmackan som Valö är så känd för, super gott, och trevligt sälskap.

 


Flytter på min snöslunga.

 


Vet bara inte var jag skal ställa in den.

 


Gravid hjort inne på tomten igen........................................


 

Av Sören Larsen - 10 juni 2018 00:04





Tvättar Ponnyn så att den är fin till eftermiddagens student körning.

 


Kunder i ateljén.

 


Nu är allt utplanterat.

 


 


SAAB arena Linköping, massor med V8 or.

 


Mycket folk.

 


Killen som skal köras.

 


Och tjejen.

 


 


 


Det blev fult enda upp till taket i framsätet med den kjolen hehe.........................

  




Av Sören Larsen - 8 juni 2018 23:42




Jobbade lite med landet i förmiddags.

 


Senare fram åt kvällen var det sommarfäst hos Camilla & Roger.

 


Stort grattis till Camilla som skriver så här på facebook.

Vilken dag!
Examen! 2års pluggande är klart, fritidsledare. En alldeles upponervänd dag, glädje och sorg på samma gång. Hela goa klassen som nu går ut på nya egna vägar, pedagoger som hejar på o vinkar av oss. Mysigt med man, barn och föräldrar som kom och delade upplevelsen på avslutningen och sedan en god lunch tillsammans. Men sen vet i katten vad som hände.... befann mig helt plötsligt i Söderköping, promenerandes längs Göta kanal hand i hand med min man. God glass o kaffe vid kanalkanten. Mysigt! När vi så småningom kommer hem är det dukat för ett antal fler än jag visste om.... fantastiskt trevlig kväll med nära och kära! Tusen tack för att ni kom och tusen tack min älskade familj för att ni pysslade om mig så mycket idag.

 


 


 


 


En härlig kväll med god mat och trevligt sälskap.................................

  



Av Sören Larsen - 8 juni 2018 01:02





På jobbet en stund idag.

 


Det var en del som skulle vara färdig.

 



 


 


 


På hemväg, för att duscha byta kläder och fodron till min gula Ponny.

 


Tillbaka på jobbet nu är det samling på kontoret, sommarfäst.

 


 


Så är vi vid Bysjön.

 



 


 


Där blev det bollspel, hjälmar mot badmössor hehe.

 


Det blev bada också.

 


Det var rätt så mycket folk som kom och solade o badade.

 


Vid 7 tiden var det bufe på Villan

 


Det har varit en härlig och rolig dag...........................................

  




Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards