Alla inlägg under april 2018

Av Sören Larsen - 13 april 2018 23:25





Var förbi Rogers verkstad när jag slutade idag

 


Det är ju så att vi på Rodeco har jobbat in fredag eftermiddagar.

 



 

Har kapad rostfria gängstänger till ett jobb tror att det kan vara i Borås.

 


Ligger klart till på måndag.

 


 


Nya formar,

 


 


Ålen ............................................

  





Av Sören Larsen - 12 april 2018 23:57





Rodeco & Miwex nya Webshop.

 


 


 


 


Kvatalsmöte.

 


 


 


Några av sakerna som våran nya robot har tagit fram.

 


Den är bra den nya bandsågen (begangnade)

 


Nytt projekt.

 


 


Mera som kommer från roboten.

 


Om man inte har en robot så går det bra ändå.

 


Indian barometer - Väderpinne........................................
.....

  


Av Sören Larsen - 11 april 2018 23:21





Guuuuuben på jobbet.

 


 


 


Man måste ju skoja till det ibland.

 


Jag har lite mindre hjortar i år, men nu börjar dom att hitta föda igen.

 


Panbiff potatis och brunsås, smaskens.........................................

  



Av Sören Larsen - 10 april 2018 23:50





Plaster o rollar.

 


 




 


 


Thomas o Marianne har ju ingen dragkrok på sin bil, så vi bytte bil ett dygn...........................

  









Av Sören Larsen - 9 april 2018 22:07





Fick kapa till ett par bitar åt Leffe när jag kom hem.

 


Iövrigt så plastade jag bergskanter idag..............................................
.


  


Av Sören Larsen - 8 april 2018 21:28





Laddade gräsklipparen.

 


Satte dit ett nytt batteri som jag laddade,  på den lilla 4hjulingen.

  


 


Nu är det stora tälted borta.

 


Mmmmm det våras.

 


Pumpade stödhjulet.

 


Mera vårtecken.

 


 


 


 


Ett troligt grustag som har används för så där 30-40 år sedan, det var inte direkt någon körväg därifrån.

 


 



 


Ett annat fenomen eller vad man nu ska säga, varför gör man så med träd, någon som vrt ?????

 


Jag begriper det inte, och jag gillar det inte, det är förståss inte djurplågeri, ett träd lever inte riktigt så, nä nu har jag vist traslat in mig jaja............................... 

  




Av Sören Larsen - 8 april 2018 00:21





Tömmer bräntunnan för aska.

 


Nu blev det fart på den igen.


 

Har tagit ner julgranen, och gjort väderpinnar av en del grenar.

 


 


Så bar det iväg till skogs.


 


Full fart på vattnet.

 



 


 

Vi åker mot Basunda gård, här ett kalhygge.

 


 


Vid Basunda var det träning.

 


 



Lite skoj också.
 
 

Jonas på hemväg, vi med............................

  


Av Sören Larsen - 6 april 2018 23:20





Det är min dag idag.

 


Det har varit en underbar dag.

 


Tack till mina arbetskamrater som fixade till det så fint.

 


 


 


 


 


 


 


Eftersom jag inte får min nya bil fören om en månad så bjöd Ford på en gratis lånebil.

 


 


På hemvägen från Linköping så hämtade vi upp min 4hjuling som var färdig.

 


Ny servat ny cylinder o kolv, den gick mycket bra nästan bättre en då den var ny.


 


Så här såg det ut idag på morgonen.

 


Det har blåst som f.. hela dagen.

 



  


Så avslutar jag dagen.

 


Det är faktist gott med ett par våflor ibland..........................

  



Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards