Alla inlägg under mars 2018

Av Sören Larsen - 7 mars 2018 23:26





Vi jobbar inte bara med glasfiber som syns.

 


 


 


 


Det blivande peronet......................

  







Av Sören Larsen - 6 mars 2018 22:37





Var in till Linköping US ögon Thomas var snäll och körse mig, eftersom det gälde mina ögon, sedan blir det bra.

Snösplogning först.

 


 


Förbi Roger också.

 


Storjobb på gång, som vanligt.

 


När vi ändå var i stan så var vi in på Ford och tittade på den första 2018 som dom hade fåt hem.

                                 


                                


Den var fin tycker jag......................................

  

Av Sören Larsen - 5 mars 2018 22:22




Kroppen till bläkfisken, det ska bli en form.

 


 


Ruschen ska fällas in i kroppen.

 


Peronet också på gång..............................

  




Av Sören Larsen - 4 mars 2018 23:24






Det blev mäst spännande dom sista 4 kilometerna.

 


 


 


 


 


 


 


 


Det blev inget 4hjuls åka av idag, jag har ju snöplogen på.

 


Men prata ett par timmar blev det.

 


Ett par som har sin husvagn här på vinterförvar ska sälja den så dom kommer mad folk som ska titta på den det är fjärde gången nu som jag får lägga ett par timmar på att öppna tända upp och låsa..........................

  



Av Sören Larsen - 4 mars 2018 01:04





En lugn dag hemma, vilar lite, tittar på TV......................................

 



Av Sören Larsen - 2 mars 2018 22:30




Så blev den.

 


Slutmålning av några saker.

 


 


 


 


 


 


 


Snöplogning när jag kom hem

 


Nåja det gick ju riktigt bra...................................

  






Av Sören Larsen - 1 mars 2018 21:49




Maskerar och målar.

 


Det börjar att ta sig.

 


 


Mera slipa.

 


 


 



 

 


Den bnlev bra tycker jag, hon som ritade den godkände också.......................................

  


Av Sören Larsen - 1 mars 2018 00:17





Jag plöjde inte i kväll, det får bli imorgon.

 


Så var det klart med en del av mässan.

 


 


Vi hinner nog klart tills på fredag.....................................

  




Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards