Alla inlägg under december 2017

Av Sören Larsen - 8 december 2017 00:49





Förfäst på jobbet.

 


Så ja då kom brudarna.

 


Inga namn, ingen glömt.  



 


 


Julbordet blev på kontoret.

 


 


God stämmning.

 


God met och mycket.

 


Det var nog nästan bara jag som kunde/fick köra bil hem.

 


Roligt hade vi, alla glada.

 


Jag hant med lite på förmiddagen, krukorna är färdiga..................................

  



Av Sören Larsen - 6 december 2017 23:43






Tidig morgon vid Glysebo gård.

 


På väg till Södertälje, hinder på vägen.


 

Fornbacken 75 i Södertälje.

 


Hämtar sonen Benny.

 


Var förbi Biltema och köpte en ellement till Birgittas dotter.


 


So var Benny & jag i Hölö.

 


Hoss Anita och Lasse.

 


Fixar iordning en blogg åt Anita o lite sådant med datorn.

 


Fina orkideér.


 


Hyllan som jag gjorde för ett par år sedan är i bruk som syns................................

  



Av Sören Larsen - 5 december 2017 23:24





Fönsterputsning.

 


 


 


Rena gardiner och nystrukna.

 


Juldukarna får sig en omgång också av strykjernet.

 


Så blev det middag.

 


Det blev rostbiff med rotfruktsgrateng, det var jätte gott det är klart det var ju Birgitta som lagade till det.

 


Jag hade mycket hjälp av Birgitta.......................

  



Av Sören Larsen - 5 december 2017 00:06






Kalt i på morgonen.  


Snygg konstverk som naturen kan skapa.

 


Eftersom jag har semäster en vecka så var jag i Linköping och handlade lite småsaker hehe.............................

  


Av Sören Larsen - 4 december 2017 00:23





Eldar bort ett par veckors reklam.

 


 


Svetsar ihop några ringar.

 


Slipar.


 


Kollar storleken.

 


November i badrummet också.

 


 

.

Åkte en tur, jag plockade lite höstkanteräller lagom till kvällsmaten......................................

  .

Av Sören Larsen - 2 december 2017 23:11




Utanför verkstadsfönstret.


 


 


Innanför verkstadsfönstret.


 


 




 


Var en tur borta i skogen och hämtade  >>>

 


<<< Grangrenar och täkte vindruvsbuskem med, det var nog tur att Birgitta sa till om det annars hade jag nog glömt det............................

  










Av Sören Larsen - 1 december 2017 23:12

>> Trevlig helg till alla mina läsare <<




Förbereder slutplastning.

 


Fläns på en ny fisk.............................


 


Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards