Alla inlägg under juli 2017

Av Sören Larsen - 22 juli 2017 22:26





Snyggar till körsbärsträden

 


Det blev några liter körsbär.

 


Så blev det kväller vid Glysebo gård.................................

  

Av Sören Larsen - 22 juli 2017 01:11





Thomas och jag var en tur till skogen det blev lite blåbär.

 


 


Det är gott det med socker & mjölk.

 


Imorse var jag till tandläkaren kl 09,00

 


Väntar och väntar.

 


Torget i Åtvid.

 


Öppnade åt en som skulle titta på elkraftverket.

 


Här går det undan och dammar som f..


 

Hemma igen.

 


Flyger liten stund.

 


 


Här testar jag "följ mig" på qatron, det fungerar bra, härligt................................


 

Av Sören Larsen - 20 juli 2017 23:31





Det fins många fina färger på orkiden.

 


4hjulingen hemma igen efter servisen.

 


Harmonterat nya baklysen på vagnen.

 


Vattnar gräsfröna.

 


Lagar hamocken efter en stormväder.

 


Mycket grönt i lusthuset nåja det blir ju lite tomater iallafall..............................

  


Av Sören Larsen - 19 juli 2017 23:45





Imorse såg jag på min anslagstavla, en härlig upptäkt.

 


Har fixat iordning bromsarna på båda sidorna idag......................................

  

Av Sören Larsen - 19 juli 2017 01:16




Var och tittade på en 2010a GT

 


Tyvärr så var det manuell växellåda i den, och det vill jag inte ha.

 


På hemväg vid Baroniet var det en olycka.

 


 



 


 


 


Inget trevligt..........................................

  



Av Sören Larsen - 18 juli 2017 00:43






 


Börjar dagen med att göra färdig skylten.

 


 


Sista partiet krolf med Knud Erik & Lene.

 


Fundering på och om rabatten.

 


 


 


 


 


 


Hemåt dags för Danskarna.

 


Fick meddelande att dom var hemma.

 


Rabattens innehåll  hamnade bland brännäslorna, det kanske kan komma någon nästa år också där, åtminstonde är det mat åt hjotarna hehe.

 


Gräs sådd och vattnad.

 


Kantaräll tur.

 


Åkte förbi Johan och hämtade en nyckel.

 


Här är den glada överraskningen, det knakkade på dörren utanför står Sara (från Sundsvall)med henes man och flicka, vilken underbar överraskning.

 


 Hon är så jätte lika hennes mamma som jag träffade första gången när hon var exakt så gammal (4 år)

 


 


 


En mycket trevlig man också, det är hon värd.

 


Sara med familj såver nu ute i husbilen på min pakering.

 



 

Luft bilder.....................................

  




Av Sören Larsen - 16 juli 2017 22:53





Mmmmm snyggt.

 


På resturang i Åtvidaberg.

 


Träffade trevliga Stockholmare Thomas & Susan.

 


Jobbade en liten stund med sista sidan på skylten..............................

  


Av Sören Larsen - 15 juli 2017 23:42





Lagar figturen på lusthustaket.



Det har stagit stilla idag med målningen.

     


Hängde upp gamla skylten.

    


Frukost.


 


Bytte ut band mot kedjor, nu kanske det håller.

 


Rensat lite och satt upp snöre till ärtorna.

 


Lunch.

 


 Videoklipp.


 

Krolf dags.

 


Det fins utrymme för lek också.


 


 
  

Färdig med krolf för idag Birgitta åker hem.

 


Paprika tror jag i växthuset.

 


En ros som jag fick när jag fyllde har tagit sig bra nu.

 


Ett par flyg foton.

 


 


 


  




Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards