Alla inlägg under juni 2017

Av Sören Larsen - 5 juni 2017 22:45




Hade lite diskutioner med den här lilla pipin, vi kom fram till att det inte är så lätt att flyga när man är så liten.

 


Då menar jag på att jag inte häller kan flyga fast jag snart är 76 år.

 


Det var ju inte mycket till tröst förståss, jag lyfte upp den på en startbana, så vi får se i morgon.

 


Jobbade i förmiddags.

 


 


Fäste figurerna så att det går att plasta hela.

 


Imbalerade bergväggar.

 


Sedan blev det trädgården.

 


 


Det börjar att komma blommor i rabatten.

  


Jag gillar lite rörelse...........................

 


Av Sören Larsen - 4 juni 2017 22:36





Var till Birgitta i förmiddags vi gick bort till Anette och satte dit min uppfining av handtag.

 


Kan man tänka sig det fungerade perfekt.

 


Vi åkte förbi Ömmlesbo, där Leffe och ett par man till skulle kapa ved.

  


Men dom skruvade bara hehe.

 


Så var thomas o jag i skogen, här är det jag som tar mig fram, (galant) hehe



Så är det Thomass tur och det gick ju lika bra det. 


 

Det kan ju bli förmycket, men det fins alltid en lösning.


 

En härlig dag.................................

  


Av Sören Larsen - 3 juni 2017 23:21





Lastar godsvagn, jaja det är inte jag som lekar med tåg, det är en beställning.

 


 


Klarlackade min medaljong, den ville bli grön på den sidan som var mot kroppen, får se om det hjälper.

 


Ubbe har varit duktig i veckan

 


Det är en ny variant av hubb,  den kommer att bli jätte snygg....................

  

Av Sören Larsen - 3 juni 2017 01:11




Lägger en sista hand på Byske jobbet.

 


Nåja vi fick börja med att skrapa vatten för att kunda färdigställa jobbet.

 


Kunden nöjd med vårat jobb och det är ju det som gäller.

 


Fixade till rodret på båten också.

 


Klockan blev nästan ett innan vi blev färdig.


 

Mot söder.

 


Skuleberget står det ppå skylten.

 



Där är den.  


Högakustenbron norr ifrån.

 


Vindkraft.............................

  

Hemma kl ett på lördagsmorgonen, en dryg dag 19 timmar


Av Sören Larsen - 1 juni 2017 22:20




Pipi klar lite måla vid stenen klar.

 


Plastar kryptundlen.

 


Det var mycket jobb med att skära in "fyren" 

 


En till infällning.

 


 


Det är ofta man ser bilar som ser ut så, med flug dpön. 

 

Trappan klar.

 



Å så regnar o haglar det ett par ggr i timman 

 


Det gällar att hitta på skydd.....................................

  s





Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards