Alla inlägg under juni 2017

Av Sören Larsen - 13 juni 2017 23:49





Jag retade mig på att min motorsåg inte startade så det blev en ny.

 


 


Lite mat också.

 


Plastar och grundmålar bergskanter.

 


Har börjat att städa upp efter Halmsta jobbet.

 


Det tar ju en stund det med, jag är ju som en del tycker lite för noga, nåja det får jag ta hehe..................................


  

Av Sören Larsen - 13 juni 2017 02:10





Maskerat och målat små j.... prickar o ögon.

 


 


Ok det blev ju bra förståss.

 


Det ska iväg i morgon till Halmsta...........................

  


Av Sören Larsen - 11 juni 2017 23:53




Mmmmm fint.

 


Ska fixa till en hollare så att jag kan ha med motorsågen på 4hjulingen.

 


Klipper ner en del undergrenar på tallen som jag har på tomten..

 


Har fått tag i mutrar till bordsbenen som jag kom över.

 


Dags att grilla.

 


 


Sedan kom Thomas då blev det skogen med motorsåg.

 



 

 


 


Vi har tidigare hittat ett träd som hade en utväxt, det ska bli roligt att se vad jag kan göra av den???.....................

  



Av Sören Larsen - 10 juni 2017 16:36




Tiderna låg på ca 50 sekunder, bästa tiden på 42-43 sekunder


 


 


 


 


 
 
 
 

Det var en skön dag.

 


 


 


 


 



 


Tre hitt kördes.

 


Lite ovanlig fågel den här årstiden.

 


 


Jobbade några timmar i morse.

 


 


Prövar att göra prickar men det blev inte bra, (det är laxerna som skulle ha prickar).....................................

  



Av Sören Larsen - 9 juni 2017 23:52





Dags igen.


Inga problem, felfri.


 

Hos tandläkaren var det inte felfri, jag tryckte på 30 kr och satte kvittot i bilfönstret, när jag kom tillbaka hade jag p-böter, då tittade jag på mitt kvitto och upptäckte att köpet inte hade godkänts, f.. det blev 400 kr.


 


Var förbi bilfirma för skoj och tittade lite på bilar när jag ändå var i stan.

 


Här är det en som trivs min englatrumpet...........................

   




Av Sören Larsen - 8 juni 2017 22:17





Fäller in bron över kanalen.

 


Tillverkar slussportar.

 


En ny liten basäng på gång.

 


 


Det ska vara en speciel rusch till Halmsta också

 


Min budda huvud låg på gräsmattan i kväll när jag  gick hem, det har visserligen varit storm men hmmm.

 


Det är möjligt att den inte skulle vara utomhus, den är nog bara av gips ??.......................................

  


Av Sören Larsen - 7 juni 2017 23:17






Ett par  suddiga bilder från jobbet.


 


 

  


Jag kanske ska stå stilla när jag tar en bild hehe..............................

  



Av Sören Larsen - 6 juni 2017 22:41




Sommar klädd.

 


Vi jobbade några timmar på förmiddagen.

 


 


Åkte in till Thomas & Marianne, vi klippte lite buske, sedan åkte Thomas & jag en tur upp till "sockertoppen"

 


Det är en fin utsikts plats.

 


Det kan döljas hemligheter där uppe ??

 



 


 


Det kommer ner otroligt mycket kottar på tomten, men det är ju bara till att kratta.............................

  







Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards