Alla inlägg under maj 2017

Av Sören Larsen - 23 maj 2017 23:56





Vinyl plastning på allt som är i och under vatten.

 


Jag försöker att pusla ihop pipi.

 


 


Sidorna till ruschen, dags att sätta ihop den också, sedan ska allt målas..........................

  

Av Sören Larsen - 23 maj 2017 00:01





Nu är det jobb med Byske anläggningen.

 


 


Den här ska inte till Byske.

 


Det är som det brukar tajt om tid och kort vecka, lastas på måndag..............................

  





Av Sören Larsen - 21 maj 2017 22:49




Teräng körning.

 



 

En uppfinning till en nätdörr.

 


 


Nu är det bara att montera den när jag får tid att åka och göra det.

 


Syr toppen till hammoken.

 


Ska se om det går att få ner lite ärtor o redisser i år också, ränsa först.

 


Hmmmmm.

 


Ränsade blommorna i ett fönster mycket skräp blir det allt.

 


Måste ju flyga lite med.

 


Det blev solsken från middag i dag skönt.........................


 




Av Sören Larsen - 21 maj 2017 00:20

En kul sak hände på hotellet jag träffade på (Nille) Nils Rönnow (Långtradare chaufför)
 Vi pratade en liten stund.....


Går en stund i skogen.

 


Letar efter en sak som kom bort för mig i höstas, hittade inget.

 


Krattar grud från gräsmattan.

 


Krattar hjortbajs o kottar från gräsmattan också.

 


Tillverkade en spaljer i förmiddags till Birgitta som jag var till hene och satte upp, och hjälpte till med lite annat också.

 


Satte ihop hammocken och prövade den, helt OK.

 


Upp i det blå.

 


Här som jag låvade i går ett par videoklipp från Båstad.



  
 Test flyger lite här hemma...................................


 


 




Av Sören Larsen - 20 maj 2017 00:55




Ubbe o jag.


Sill frukost.


Provisoriskt solskydd för att kunde måla.

 


       


Det är trongt får kila fast överkroppen för kuna komma åt ett par skruvar.  

    


Aaaaa ljus

 


Här under var jag.


 

Det var inne i den där grottan som jag var. 

 


Här är det inne på slutet, dags för besiktning och det gick bra.

 


Det tar lite lång tid att ladda upp videoklippen så det kommer nog ett par till i morgon.



 

Av Sören Larsen - 18 maj 2017 23:45




Hallandsåsen.

 


Västkusten.

 


 


Litegran från ovan.


 

 


Vi är tvungen att sätta upp solskydd.

 


Bara för att kunde måla, det fungerade men tar tyvärr lide tid.

 


Sista bilden för idag vi slutar tio i elva..............................

  


Av Sören Larsen - 17 maj 2017 22:16




På väg mot Båstad.

 



 



 

  

Här ska vi montera.

 


 

 Vi fick lite hjälp att lossa lastbilen.

 


Vi kronglade med att fixa till lite ledstång.

 


 



 


 


Det har gåt bra men det blev en lång dag.

 



Slutar för i dag med ett par bilder från luften..................................... 
 


Ps: Nu är jag på hotell Rasta Hallandsåsen.
 



Av Sören Larsen - 16 maj 2017 21:50




Plommon o körsbärsträden blommar fint nu.


 



Martin målade ögon på pingvinerna. 

 


Nu bara att imbalera.

 


Nästa projekt framtagen (formarna)

 


Tomt för tillfället vi lastade ut vid 13 tiden i dag............................

  






Presentation


Klicka på bilden......

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards